Mayıs ayında bedelli askerlik yaptım, oradaki arkadaş 3*4sene tecilsiz gezmiş ve sadece para cezası ödemiş.
104binmiş o zaman ücret galiba 200 bin ödemiş ceza ile.
Tam olarak mantıksız kısım burada zaten. Yani ben de aynı durumdayım. Para cezası geldi ödedim.
Bizim koğuşta da 300k ödeyen vardı mesela ama dava falan yok. 4 yıl boyunca uğramamış askerlik şubesine. Tutanak fotoğraflarından koleksiyon yaptım demişti.
Bana neden isabet etti bu anlayabilsem