• 26-07-2024, 16:07:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 3 aydır comnet kullanıyorum. Normalde çok memnundum, hiç bir problemim yoktu. Fakat son 1 haftadır her dakika başı kopmalar oluyor. DSL ışığı söüyor ve sonra tekrar yanıyor. Comnet uygulamasından destek almak imkansızlaşmış, sürekli otomatik mesajlar ile dönüş yapıyorlar. Aradığımda ise müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum, her defasında müşteri temsilcileri şuan meşgul deyip kapanıyor. Ucuz etin yahnisi misali sıkıntı yaşıyoruz, buna bir çözüm üretmek için belki birisi yönlendirebilir diye konu açtım. Şimdiden yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkürler.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      AdanaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 3 aydır comnet kullanıyorum. Normalde çok memnundum, hiç bir problemim yoktu. Fakat son 1 haftadır her dakika başı kopmalar oluyor. DSL ışığı söüyor ve sonra tekrar yanıyor. Comnet uygulamasından destek almak imkansızlaşmış, sürekli otomatik mesajlar ile dönüş yapıyorlar. Aradığımda ise müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum, her defasında müşteri temsilcileri şuan meşgul deyip kapanıyor. Ucuz etin yahnisi misali sıkıntı yaşıyoruz, buna bir çözüm üretmek için belki birisi yönlendirebilir diye konu açtım. Şimdiden yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkürler.
      comnet gibi bir fimadan uzak durun size belli başlı sorunlarını anlatım gerisi size kalmıs kullandıgım alt yapı daire icine kadar fiber . 6 ay süre kullandım

      1- müşteri hizmetleri bilgisiz işten anlamaz ve herkese her sıkayete kopyala yapıstır aynı cevaplar verir gidip telegram grubuna bile sorsanız hepsı aynısını kabaca söylerler
      2- hafta sonu cagrı merkezi aktif degil hafta icide mesai 10.00 da baslıyor bu zamanlar dısında iletişim yok ticket at dıyorlar ama verdıklerı cevaplar kopyala yaapıstır
      3- arıza kaydı acmak ıstedıgınde sizi soyle uyarıyorlar arıza evin içindeki kablodan kaynaklı yanı alt yapı ile alakası yoksa 400tl hatalı kayıt actırdıgınız için ücret talep ediyorlar
      4- modem arıza ve sorunlarında degısım talebı ettıgınde gelım sıze ısrarla bız modem satıyoruz sıze modem satalım dıyorlar
      5- 6 aylık veya yıllık alımlarda memenun kalmaz iss değiştirir yada kapatırsanız kalan haklarınızın iadesini yapmıyorlar
      6- fps oyun oynuyorsanız paket lose vs verı kaybı cok yuksek
      7- son zamanlara kadar youtube twich vs gibi video izleme sitelerinde takılmalar vs asıtı derece vardı
      8- prime zamanlar ve maç günleri asırı derece sorun yasanıyor kullandıgım surece hız kaybı cok
      9- telegram gruplarına katılınca özellikle yöneticielriden ramazan diye sahıs hem netinternet grubunda hem comnet grubunda yonetıcılık yapıp bu firmalardan cıkar elde edıp reklamını yapıp eliştirlerde grutan atıyorlar ordakı kısılerın coguna guvenıp comnete gecmeyın hepsı kendı indirim kodlarını size verme derdindeler
      10- şikayet var forum veya sosyal medyalarda diğer kurumsal firmalar hakkında olusturdugunuz şikayetleri bu firmada olusturamazsınız sorgusuz sualsiz direk hesabınızı siliyorlar

      bunlar 6 ayda kullandıgım sürece bu fırmadan aldıgım hızmetlerin bendeki geri dönüşü bu şekilde
  • 26-07-2024, 16:11:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Her konunun altına comnet spamı yapanlar, konu açıp davetiye kodumu kullanın diyenlerden umarım bu konuda da ses çıkar.
    Satın almadan önce keşke Google yorumlarını okusaydınız. Destek almak mümkün değil sabit cevaplarla dönüş yapıyorlar dediğiniz gibi. Eğer uzun süreli alım yapmadıysanız farklı firmaya geçmenizi öneririm netspeed gibi.
  • 26-07-2024, 16:22:14
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende de benzer bir sorun var. Akşam eve gidiyorum net yok, modeme res atınca düzeliyor. Çoğu zaman bu şekilde oluyor sebebi ne olabilir. Kablolarla alakalı diyorlardı ama bilemedim