Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 3 aydır comnet kullanıyorum. Normalde çok memnundum, hiç bir problemim yoktu. Fakat son 1 haftadır her dakika başı kopmalar oluyor. DSL ışığı söüyor ve sonra tekrar yanıyor. Comnet uygulamasından destek almak imkansızlaşmış, sürekli otomatik mesajlar ile dönüş yapıyorlar. Aradığımda ise müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum, her defasında müşteri temsilcileri şuan meşgul deyip kapanıyor. Ucuz etin yahnisi misali sıkıntı yaşıyoruz, buna bir çözüm üretmek için belki birisi yönlendirebilir diye konu açtım. Şimdiden yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkürler.