• 26-07-2024, 03:43:51
    #1
    Sizce bu iki modelin avantajları ve dezavantajları neler işin kötü yanı ise neden se ülkemizde kıymeti bilinmiyor bazı araçları lütfen sadece bu 2 si arasında birbiri için avantaj ve dezavantaj bakıyorum başka araç değil örnek veriyorum kronik sorunları neler sağlamlık konfor vs bunlara bakıyorum genelde hızlı süren birisiyim virajlara dalmayı çok severim
  • 26-07-2024, 03:47:16
    #2
    Viraj için ise insignia derim ama konfor ararsan talisman , cebimi düşüneyim az yaksın dersen talisman konfor dersen yine talisman ytd şimdiden hayırlı olsun allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.
  • 26-07-2024, 03:49:14
    #3
    merhaba

    4 yıldır opel kullanıcısı olarak ( astra ) insignia demek isterim, harika yol tutuyor genel olarak
  • 26-07-2024, 04:29:10
    #4
    Talisman
  • 26-07-2024, 04:40:54
    #5
    insignia
  • 26-07-2024, 04:43:29
    #6
    Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Viraj için ise insignia derim ama konfor ararsan talisman , cebimi düşüneyim az yaksın dersen talisman konfor dersen yine talisman ytd şimdiden hayırlı olsun allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.
    Sağolun hocam daha değil bu yış bitmeden veya önümüzdeki yıl içerisinde düşünüyorum açıkçası aynı fiyata a3 advance paketi de aklımı karıştırmıyor da değil yani ama korkum ona yakıt yetiştirmek ve sürekli kronik şanszıman arızaları onlarda hayli üzer bizleri
  • 26-07-2024, 06:49:36
    #7
    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.
  • 26-07-2024, 07:30:36
    #8
    insignia
  • 26-07-2024, 07:57:50
    #9
    icon paket 1.3 tce talisman iyidir..
    Dolu paket alın muhakkak