Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Viraj için ise insignia derim ama konfor ararsan talisman , cebimi düşüneyim az yaksın dersen talisman konfor dersen yine talisman ytd şimdiden hayırlı olsun allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.
Sağolun hocam daha değil bu yış bitmeden veya önümüzdeki yıl içerisinde düşünüyorum açıkçası aynı fiyata a3 advance paketi de aklımı karıştırmıyor da değil yani ama korkum ona yakıt yetiştirmek ve sürekli kronik şanszıman arızaları onlarda hayli üzer bizleri