Konu
Insignia mı talisman mı
26-07-2024, 03:47:16
#2
Mrxberat
Viraj için ise insignia derim ama konfor ararsan talisman , cebimi düşüneyim az yaksın dersen talisman konfor dersen yine talisman ytd şimdiden hayırlı olsun allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.