• 25-07-2024, 13:06:41
    #1
    Arkadaslar yerel yönetimler diye bölüm gördüm arastırdım baktım güzel birşeye benziyor sizce okumaya degermi
  • 25-07-2024, 13:07:52
    #2
    Okumaya değmez, boş bolüm.
  • 25-07-2024, 13:08:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Benim yakın bir arkadaşım Yerel Yönetimler okudu. Şuanda belediye özel kalem müdürü
  • 25-07-2024, 13:08:31
    #4
    hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okumaya değmez, boş bolüm.
    Neden hocam
  • 25-07-2024, 13:10:20
    #5
    Grape adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim yakın bir arkadaşım Yerel Yönetimler okudu. Şuanda belediye özel kalem müdürü
    Benim sınıf arkadaşım da belediye başkan yardımcısıydı ve meclis üyesiydi ama ben boştayım. Bilmem anlatabildim mi Boş bir bölüm maalesef.
  • 25-07-2024, 13:18:43
    #6
    başka bir şansın varsa onu dene bence. içinde siyasi hareket olacak bölümleri bitirmek çok faydası olmuyor. tabi eğer siyasete atılmayacaksan. bende 4 yıl uluslar arası ilişkiler okudum. dediler diplomat büyükelçi olursun ama olmadım gençlik yıllarım çöp oldu. siyasi tanıdık yoktu. mecburi bir daha üni okuduk.