başka bir şansın varsa onu dene bence. içinde siyasi hareket olacak bölümleri bitirmek çok faydası olmuyor. tabi eğer siyasete atılmayacaksan. bende 4 yıl uluslar arası ilişkiler okudum. dediler diplomat büyükelçi olursun ama olmadım gençlik yıllarım çöp oldu. siyasi tanıdık yoktu. mecburi bir daha üni okuduk.