• 24-07-2024, 20:36:15
    #1
    Merhaba
    Opel Astra J (benzinli) aracım dün düz yolda ESP arızası verdi ve çekişten biraz düştü sanki.
    Bunu neden yapar çözümü nedir ve bu şekilde kullanılırsa sıkıntı olur mu acaba?
    Aynen alttaki gibi görünüyor. Motor ışığı yakıyordu zaten de bu şekilde sıkıntı olmuyordu bir de ESP çıktı.

  • 24-07-2024, 20:41:55
    #2
    https://youtu.be/yn1OuLPZ9Fc



    LPGli araçlarda daha sık yaşanıyormuş
    https://forum.donanimhaber.com/astra...sme--122612246
  • 24-07-2024, 20:42:15
    #3
    LessandBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LPG yok hocam
  • 24-07-2024, 20:44:05
    #4
    Lpg var dimi ?
    En kötü ihtimal subaplardan.
    Onun öncesi bobin aktuator kontrolü yaptırın
    Deneme yanılma gideceksiniz veya iyi bir usta elinde parça varsa söke taka çözecektir.

    Bu şekilde gidersen bir gün hiç çalışmayacak
  • 24-07-2024, 20:44:39
    #5
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lpg var dimi ?
    En kötü ihtimal subaplardan.
    Onun öncesi bobin aktuator kontrolü yaptırın
    Deneme yanılma gideceksiniz veya iyi bir usta elinde parça varsa söke taka çözecektir.

    Bu şekilde gidersen bir gün hiç çalışmayacak
    LPG yok
  • 24-07-2024, 20:46:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hocam bu sorunu bilgisayara bağlayıp taratmak gerekir, burdaki çözümlerle motora zarar verbilirsiniz. ikaz ışığı zaten aracın çekişten düşme ile alakalı o yüzden çok fazla zorlamadan en yakın zamanda servise götürün bence
  • 24-07-2024, 20:48:19
    #7
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LPG yok
    Yine aynı şeylere odaklanın lpg çektiği enerji sebebiyle bobin çok daha kısa sürede bozuluyor.

    Makineden sıfırlayın arıza kaydettiyse araç ona göre ilerleyin
  • 24-07-2024, 20:58:27
    #8
    .best ONE 🏆
    buji kontrol..
  • 24-07-2024, 21:32:25
    #9
    %100 elektronik arıza