Merhaba
Opel Astra J (benzinli) aracım dün düz yolda ESP arızası verdi ve çekişten biraz düştü sanki.
Bunu neden yapar çözümü nedir ve bu şekilde kullanılırsa sıkıntı olur mu acaba?
Aynen alttaki gibi görünüyor. Motor ışığı yakıyordu zaten de bu şekilde sıkıntı olmuyordu bir de ESP çıktı.