• 24-07-2024, 17:34:43
    #1
    Merhabalar ikisi arasında çok kararsız kaldım, motorsiklet üstünde kullanacağım, x3 fiyatı 17 20k arası değişiyor ve 12 black 12 13kda mevcut sıfırı fakat ithalatçı garantili diye geçiyor, bu ürünü alsam sıkıntı yaşar mıyım ? Çakma olmadığı ne kadar doğrudur veya instanın performansı nasıldır? İnsta 360 olduğu için istiyorum fakat ilk go pro alıp ilerleyen zamanlarda insta x4 alıyım diye de düşünüyorum, sizce hangisini seçmeliyim ?
  • 24-07-2024, 17:36:46
    #2
    Dji osmo action 4 alın derim hem daha uygun hem tr menüsü var hemde gopro dan daha iyi çekimler yapıyor youtube de test videoları var bakabilirsiniz
  • 24-07-2024, 17:41:49
    #3
    Merhaba.
    İkisi de var ve kullanıyorum ama ınsta motorsiklet vs için daha güzel. 360 derece olduğu için kesinlikle ınsta derim
  • 24-07-2024, 17:48:07
    #4
    EchoBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dji osmo action 4 alın derim hem daha uygun hem tr menüsü var hemde gopro dan daha iyi çekimler yapıyor youtube de test videoları var bakabilirsiniz
    Evet çekimleri daha güzel fakar titreşimi sallanması daha fazla gibi
  • 24-07-2024, 17:53:43
    #5
    Öncelik olarak Yukarıdaki arkadaşa katılmıyorum dji osmo go pronun yanına bile yaklaşamaz akıcılık ısınma pil ömrü video desteği vs. Ancak çok kaliteli olsun istemiyorsanız olabilir.
    Öncelik olarak belirteyim Şu Sporlarında Kamera kısmında çalışıyorum ve birçok kamera denedik buna göre yorumlarımı ileteceğim
    -Dji Osmo serisi güzel zaten dji kalitesi ama çok çabuk yıpranıyor bizde daha ilk senenin sonunda bile merceği çok yıpranmıştı ayrıca maks lens modu yok
    - İnsta 360 serisi çok güzel eğlenceli çekimleri var ancak dji ya da go pro daki gibi direk videoyu izleyemiyorsunuz önce edit vs baya uğraşmanız lazım. Ayrıca her uygulama açmıyor onun için uğraşacaksiniz ancak aceleniz yok ve edit falan yapabiliyorsanız motosiklet için iyi tercih olacaktır.
    - Go Pro için size tavsiyem 11 ile 12 arasında bir fiyat farkı varsa 11 tercih edebilirsiniz çünkü özellik olarak neredeyse hiçbir fark yok sadece 11 den aşağısını almayın çünkü onlarda ısınma problemi var alev topuna dönüyor kamera. Çok acayip çekim modları var size tavsiyem maks lens alıp maks lens modunda kullanmanız öyle bile 2.7k çekiyor yoksa 5k falan çekim modu da var ama bisiklet için 2.7k yeterlidir zaten kalitesi gözünüzü kamaştıracak.

    Hepsinden önce şunları belirteyim siz bu kameranın yanına en az 4-5 k ek parça alacaksınız bağlama aparatı vs. Ve kesinlikle ama kesinlikle en az 2 batarya alın çünkü bir batarya yaklaşık 1 saat video çekiyor
    Son olarak da Samsung pro sd card tavsiye ederim bu tak çıkar temposunda bile bana mısın demedi hiç 2 yıldır kullanıyoruz
  • 24-07-2024, 17:56:09
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelik olarak Yukarıdaki arkadaşa katılmıyorum dji osmo go pronun yanına bile yaklaşamaz akıcılık ısınma pil ömrü video desteği vs. Ancak çok kaliteli olsun istemiyorsanız olabilir.
    Öncelik olarak belirteyim Şu Sporlarında Kamera kısmında çalışıyorum ve birçok kamera denedik buna göre yorumlarımı ileteceğim
    -Dji Osmo serisi güzel zaten dji kalitesi ama çok çabuk yıpranıyor bizde daha ilk senenin sonunda bile merceği çok yıpranmıştı ayrıca maks lens modu yok
    - İnsta 360 serisi çok güzel eğlenceli çekimleri var ancak dji ya da go pro daki gibi direk videoyu izleyemiyorsunuz önce edit vs baya uğraşmanız lazım. Ayrıca her uygulama açmıyor onun için uğraşacaksiniz ancak aceleniz yok ve edit falan yapabiliyorsanız motosiklet için iyi tercih olacaktır.
    - Go Pro için size tavsiyem 11 ile 12 arasında bir fiyat farkı varsa 11 tercih edebilirsiniz çünkü özellik olarak neredeyse hiçbir fark yok sadece 11 den aşağısını almayın çünkü onlarda ısınma problemi var alev topuna dönüyor kamera. Çok acayip çekim modları var size tavsiyem maks lens alıp maks lens modunda kullanmanız öyle bile 2.7k çekiyor yoksa 5k falan çekim modu da var ama bisiklet için 2.7k yeterlidir zaten kalitesi gözünüzü kamaştıracak.

    Hepsinden önce şunları belirteyim siz bu kameranın yanına en az 4-5 k ek parça alacaksınız bağlama aparatı vs. Ve kesinlikle ama kesinlikle en az 2 batarya alın çünkü bir batarya yaklaşık 1 saat video çekiyor
    Son olarak da Samsung pro sd card tavsiye ederim bu tak çıkar temposunda bile bana mısın demedi hiç 2 yıldır kullanıyoruz
    Yorumunuz için teşekkür ederim 12 black düşünüyorum, sadece kask aparatı koruması vesaire alsam yeterli olur benim için, batarya ve sd kart zaten allahın emri, dediğiniz lensin modeli nedir? Ve dediğim gibi ithalatcı garantili yazıyor turuncu sitede herhangi bir sorun yaşar mıyım ürün açısından ?
  • 24-07-2024, 19:45:54
    #7
    Sorun yaratırmı ithalatcidan almak?
  • 29-09-2025, 00:31:57
    #8
    Aetheria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun yaratırmı ithalatcidan almak?
    Merhaba hocam ne yaptınız acab, bende hero 13 black ile dji osmo 4 aradında kaldım