Öncelik olarak Yukarıdaki arkadaşa katılmıyorum dji osmo go pronun yanına bile yaklaşamaz akıcılık ısınma pil ömrü video desteği vs. Ancak çok kaliteli olsun istemiyorsanız olabilir.
Öncelik olarak belirteyim Şu Sporlarında Kamera kısmında çalışıyorum ve birçok kamera denedik buna göre yorumlarımı ileteceğim
-Dji Osmo serisi güzel zaten dji kalitesi ama çok çabuk yıpranıyor bizde daha ilk senenin sonunda bile merceği çok yıpranmıştı ayrıca maks lens modu yok
- İnsta 360 serisi çok güzel eğlenceli çekimleri var ancak dji ya da go pro daki gibi direk videoyu izleyemiyorsunuz önce edit vs baya uğraşmanız lazım. Ayrıca her uygulama açmıyor onun için uğraşacaksiniz ancak aceleniz yok ve edit falan yapabiliyorsanız motosiklet için iyi tercih olacaktır.
- Go Pro için size tavsiyem 11 ile 12 arasında bir fiyat farkı varsa 11 tercih edebilirsiniz çünkü özellik olarak neredeyse hiçbir fark yok sadece 11 den aşağısını almayın çünkü onlarda ısınma problemi var alev topuna dönüyor kamera. Çok acayip çekim modları var size tavsiyem maks lens alıp maks lens modunda kullanmanız öyle bile 2.7k çekiyor yoksa 5k falan çekim modu da var ama bisiklet için 2.7k yeterlidir zaten kalitesi gözünüzü kamaştıracak.
Hepsinden önce şunları belirteyim siz bu kameranın yanına en az 4-5 k ek parça alacaksınız bağlama aparatı vs. Ve kesinlikle ama kesinlikle en az 2 batarya alın çünkü bir batarya yaklaşık 1 saat video çekiyor
Son olarak da Samsung pro sd card tavsiye ederim bu tak çıkar temposunda bile bana mısın demedi hiç 2 yıldır kullanıyoruz