• 24-07-2024, 17:30:03
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Yaklaşık 11 sene önce tüketici hakem heyetine başvurdum babaannem ile birlikte. Babaannem 1-2 sene içinde sonuçlandı parasını aldı bankadan. Ben itiraz ettim lakin 11 yıl oldu hala Tüketici hakem heyeti bankaya olan itirazı devam ediyor.

    Bu iş bu kadar sürüyor mu? Bankadan fazladan kestiği parayı 1q yıldır alamıyorum dosya açık bekliyor
  • 24-07-2024, 17:31:09
    #2
    Eğer sonuçlanirsa enflasyon ve kur farkını da isteyin.
  • 24-07-2024, 17:32:32
    #3
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer sonuçlanirsa enflasyon ve kur farkını da isteyin.
    Oda bir 11 sene sürer artık 😁
  • 24-07-2024, 17:32:46
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer sonuçlanirsa enflasyon ve kur farkını da isteyin.
    Şimdi yeniden baktım 2015ten kalma bir itiraz. Uyuşmazlık bedeli
  • 24-07-2024, 17:34:38
    #5
    Başka birşey demiyorum şu konumu buraya bırakıyorum.

    https://www.r10.net/off-topic/315885...haksizlik.html
  • 24-07-2024, 17:42:19
    #6
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka birşey demiyorum şu konumu buraya bırakıyorum.

    https://www.r10.net/off-topic/315885...haksizlik.html
    Neler yaşamışsınız vay be