Yaklaşık 11 sene önce tüketici hakem heyetine başvurdum babaannem ile birlikte. Babaannem 1-2 sene içinde sonuçlandı parasını aldı bankadan. Ben itiraz ettim lakin 11 yıl oldu hala Tüketici hakem heyeti bankaya olan itirazı devam ediyor.
Bu iş bu kadar sürüyor mu? Bankadan fazladan kestiği parayı 1q yıldır alamıyorum dosya açık bekliyor
11 Yıldır Sonuçlanmayan Hakem Heyeti
5
●286
- 24-07-2024, 17:30:03
- 24-07-2024, 17:32:32Oda bir 11 sene sürer artık 😁A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2024, 17:32:46Şimdi yeniden baktım 2015ten kalma bir itiraz. Uyuşmazlık bedeliA.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2024, 17:34:38Başka birşey demiyorum şu konumu buraya bırakıyorum.
https://www.r10.net/off-topic/315885...haksizlik.html