Yaklaşık 11 sene önce tüketici hakem heyetine başvurdum babaannem ile birlikte. Babaannem 1-2 sene içinde sonuçlandı parasını aldı bankadan. Ben itiraz ettim lakin 11 yıl oldu hala Tüketici hakem heyeti bankaya olan itirazı devam ediyor.
Bu iş bu kadar sürüyor mu? Bankadan fazladan kestiği parayı 1q yıldır alamıyorum dosya açık bekliyor