• 24-07-2024, 17:29:08
    #1
    Herkese merhaba arkadaşlar, kedim çok tüy döküyordu dün kedimi veterinere götürdüm tıraş ettirdim. Tıraş olurken izledim hayvanın üstünde bit - pire vardı. Zamanında da vardı ve eve kadar ilaçlama yaptık son zamanlarda yok diye biliyordum. Bu bit - pireden kurtulmak için neler yapabiliriz? Hayvana da zararlı bize de zararlı çünkü huylu bir insanım sürekli elim bacağım da kolumda huylaniyorum. Bu sorunun üstesinden gelmiş arkadaşlardan öneriler bekliyorum teşekkür ederim şimdiden.
  • 24-07-2024, 17:33:18
    #2
    Elma sirkesi kullanırım kuşlarımda asla bit pire uğramaz tavsiye ederim
  • 24-07-2024, 17:34:04
    #3
    Hocam geçmiş olsun,Sokağa çıkarırken park bahçe vs gibi toprak kum kuytu köşelerde ayrıca diğer sokak canlılarının bulunduğu alanlara girmemeye özen gösterin.Sampuani oluyor pire için ara ara yikamalisin ve boynundan damlatılan bir losyon ayriyetten birtanede tasma var pire için.Evdede varsa tekrar ilaclatmak lazım
  • 24-07-2024, 17:35:49
    #4
    Ayda 1 dış parazit damlası ve sirkeli su işe yarıyor hocam
  • 26-07-2024, 16:16:49
    #5
    Tavsiyeler ve cevaplar için herkese çok teşekkür ederim. 10 Gün sonra birdaha dış parazit damlası yapıcam bakalım sonra ne olucak. Aynı zamanda karma aşısısını da yaptırıcam