Herkese merhaba arkadaşlar, kedim çok tüy döküyordu dün kedimi veterinere götürdüm tıraş ettirdim. Tıraş olurken izledim hayvanın üstünde bit - pire vardı. Zamanında da vardı ve eve kadar ilaçlama yaptık son zamanlarda yok diye biliyordum. Bu bit - pireden kurtulmak için neler yapabiliriz? Hayvana da zararlı bize de zararlı çünkü huylu bir insanım sürekli elim bacağım da kolumda huylaniyorum. Bu sorunun üstesinden gelmiş arkadaşlardan öneriler bekliyorum teşekkür ederim şimdiden.