• 23-07-2024, 23:10:04
    #28
    SmallVenti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok karmaşık bir konu, bazı ürünler Tareks denetimine giriyor, Tekstil ürünlere ekstra vergiler uygulanıyor vs. ama şöyle diyeyim ortalama çin fiyatı 100₺ olan bir ürün vergi, gümrük, navlunla birlikte bana 220 - 270 arasına geliyor, bu gemi fiyatı bu arada. Uçak daha da pahalı.



    Dışarıya ürün vermiyorum hocam maalesef. PM iletin ürün görsellerini atarım tabii ki.



    İstoç'ta ithalat yapan tedarikçim var, çinde de adamları var. Müzik ile ilgili hiçbir ürün getirmedik, o konu hakkında bilgim yok.
    Çin'de adamlarının olması ne gibi bir fayda sağlar hocam?
  • 23-07-2024, 23:35:17
    #29
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam.
    Trendyol zararlı diyen üyeler buna bende dahil 1 yıllık mağazası olanlar. Bu işin kaymağı zaten pandemi de yendi ve ürün yorumları favoriler mağaza puanları oradan bugüne nerdeyse sabit kaldı. Tanınmış bir mağaza oldunuz, size göre yeni dükkan para kazanır ama o iş ne yazık ki öyle olmuyor. Trendyola girenler bilinçsiz giriyor ayrıca herkes e ticaret danışmanı bizim akıllıda trendyoldan para kırıcam diye gidiyor ona para yediriyor sonra da kazanamıyor. Kepten mail almayı öğrenen girişimci oldu ne yazık ki bu sebepler ile çoğu kişi 6 ay olmadan elindeki ürünlerle birer kahve içiyor. Yorumum genelleme lütfen üstünüze alınmayın. Ama sizlerde bu durumu biliyorsunuz.
    Aslında haklısınız zaten, oturmuş mağaza sahipleri bu konuda daha rahat oluyorlar. Şahsım adına söylemiyorum.

    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağaza linkinizi iletebilir misiniz bakayim hocam mumkunse?
    PM iletirseniz atarım.

    Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin'de adamlarının olması ne gibi bir fayda sağlar hocam?
    Şimdi x ürünün 5 farklı kalitesi var, ona göre hangisini tercih edeceğimiz konusunda yardımcı oluyor, yeni çıkan bir ürünü hemen iletiyor fabrikaları gezip.
  • 24-07-2024, 00:24:02
    #30
    Merhaba
    Günlük reklam bütceniz ne kadar ve hangi tür reklamları kullanıyorsunuz
  • 24-07-2024, 00:45:55
    #31
    deska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Günlük reklam bütceniz ne kadar ve hangi tür reklamları kullanıyorsunuz
    Hareketli olan ürüne günlük 500₺ açık
  • 24-07-2024, 01:12:18
    #32
    Kim ne derse desin. En iyi para e-ticarette. Araba almak Daire toprak almak bunlar sadece paranın değerini korur.
  • 24-07-2024, 01:29:25
    #33
    Bol kazançlar dilerim.

    Trendyol karşıtıyım. İstatistikleri inceledim. Ekstra bir şey yok diyebilirim. Mayıs ayını inceledim.

    197.000₺ zorlu kargo dayatmasına ödemişsiniz. Geri iade kargosu dahil.

    107.000₺ komisyon ödemişsiniz.

    785.000₺ toplam satışın, 304.000₺ komisyon ve kargoya gitmiş. 135.000₺ civarı KDV var. 440.000₺ yapıyor. Buna ürün maliyetini eklediğinizde size söylediğiniz kar marjina göre 250.000₺ civarı kalıyor.

    Başarılı 30 gün içinde 2435 kargo çıkılmış.
    Komisyon ve kargo ücretleri 304.000₺ yani sizin bu çıktığınız kargoların %38 kısmı Trendyol'a gitmiş. 2435 kargonun %38 kısmı 925 kargo yapar. Geriye 1510 kargo sizin cebinize kalan siparişler oluyor.

    1510 kargo demek kendi işletme sitenizden günlük çıkacak olduğunuz 50 kargoya isabet eder. Eğer pazaryerinde ortalama günlük 80 kargo çıkışı alabiliyorsanız, kendi sitenizde 50 kargo çıkışı neden olmasın. Aradaki ekstra zaman ve paketleme maliyetleri cebinize kalır.

    Sen beni boşver
    Bol bereketli ticaretiniz olsun.
    İnşallah daha fazlasını kazanmanız nasip olur.
  • 24-07-2024, 01:46:12
    #34
    Geçenlerde bir arkadaş daha konu açmıştı ve işlerin iyi gitmediğini dile getirerek fikir istemişti. Kesinlikle markalaşma diyorum. Buna şuan en güzel örnek Beyoğlu gazoz ve juss meyve suyudur, daha doğrusu artık juss ice tea tarzı birçok farklı ürün çıkardı, isim yaptıktan sonra çeşidi arttırdı. Burda toptan gelen malzemeyi nereden tedarik ettiğiniz ikinci önemli nokta. Üçüncüsü ise bizim insanımız yorumu resimli olmayan ürünü kolay kolay almaz, buna dikkat etmek gerekir.
  • 24-07-2024, 02:01:44
    #35
    NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol kazançlar dilerim.

    Trendyol karşıtıyım. İstatistikleri inceledim. Ekstra bir şey yok diyebilirim. Mayıs ayını inceledim.

    197.000₺ zorlu kargo dayatmasına ödemişsiniz. Geri iade kargosu dahil.

    107.000₺ komisyon ödemişsiniz.

    785.000₺ toplam satışın, 304.000₺ komisyon ve kargoya gitmiş. 135.000₺ civarı KDV var. 440.000₺ yapıyor. Buna ürün maliyetini eklediğinizde size söylediğiniz kar marjina göre 250.000₺ civarı kalıyor.

    Başarılı 30 gün içinde 2435 kargo çıkılmış.
    Komisyon ve kargo ücretleri 304.000₺ yani sizin bu çıktığınız kargoların %38 kısmı Trendyol'a gitmiş. 2435 kargonun %38 kısmı 925 kargo yapar. Geriye 1510 kargo sizin cebinize kalan siparişler oluyor.

    1510 kargo demek kendi işletme sitenizden günlük çıkacak olduğunuz 50 kargoya isabet eder. Eğer pazaryerinde ortalama günlük 80 kargo çıkışı alabiliyorsanız, kendi sitenizde 50 kargo çıkışı neden olmasın. Aradaki ekstra zaman ve paketleme maliyetleri cebinize kalır.

    Sen beni boşver
    Bol bereketli ticaretiniz olsun.
    İnşallah daha fazlasını kazanmanız nasip olur.
    Siz de benim gibi hesap manyağı çıktınız hocam, ben de sürekli bir şeyler hesaplarım. Ayriyeten 6 yıldır faal olarak kendi sitemden de kapıda ödemeli satış yapmaktayım hali hazırda. Temenniniz için çok teşekkür ederim, çalışan herkese nasip olur inşallah, motivasyon olarak değil, ciddi anlamda diyorum, "pes etmek kolay, kendimizi biraz daha zorlayalım, çabalayalım, elbet ekmeğini yiyecek bir sonuç alırız".
  • 24-07-2024, 02:03:19
    #36
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçenlerde bir arkadaş daha konu açmıştı ve işlerin iyi gitmediğini dile getirerek fikir istemişti. Kesinlikle markalaşma diyorum. Buna şuan en güzel örnek Beyoğlu gazoz ve juss meyve suyudur, daha doğrusu artık juss ice tea tarzı birçok farklı ürün çıkardı, isim yaptıktan sonra çeşidi arttırdı. Burda toptan gelen malzemeyi nereden tedarik ettiğiniz ikinci önemli nokta. Üçüncüsü ise bizim insanımız yorumu resimli olmayan ürünü kolay kolay almaz, buna dikkat etmek gerekir.
    Bir tane bile "burası yanlış" dediğim şey yok değerli yorumunuzda. Tam nokta atışı tespit tebrik ederim.