farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam.
Trendyol zararlı diyen üyeler buna bende dahil 1 yıllık mağazası olanlar. Bu işin kaymağı zaten pandemi de yendi ve ürün yorumları favoriler mağaza puanları oradan bugüne nerdeyse sabit kaldı. Tanınmış bir mağaza oldunuz, size göre yeni dükkan para kazanır ama o iş ne yazık ki öyle olmuyor. Trendyola girenler bilinçsiz giriyor ayrıca herkes e ticaret danışmanı bizim akıllıda trendyoldan para kırıcam diye gidiyor ona para yediriyor sonra da kazanamıyor. Kepten mail almayı öğrenen girişimci oldu ne yazık ki bu sebepler ile çoğu kişi 6 ay olmadan elindeki ürünlerle birer kahve içiyor. Yorumum genelleme lütfen üstünüze alınmayın. Ama sizlerde bu durumu biliyorsunuz.
Aslında haklısınız zaten, oturmuş mağaza sahipleri bu konuda daha rahat oluyorlar. Şahsım adına söylemiyorum.

mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mağaza linkinizi iletebilir misiniz bakayim hocam mumkunse?
PM iletirseniz atarım.

Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çin'de adamlarının olması ne gibi bir fayda sağlar hocam?
Şimdi x ürünün 5 farklı kalitesi var, ona göre hangisini tercih edeceğimiz konusunda yardımcı oluyor, yeni çıkan bir ürünü hemen iletiyor fabrikaları gezip.