SmallVenti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Trendyol Kazancım ve Arkadaşlara İlham
55
●9.166
- 23-07-2024, 23:35:17Aslında haklısınız zaten, oturmuş mağaza sahipleri bu konuda daha rahat oluyorlar. Şahsım adına söylemiyorum.farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM iletirseniz atarım.mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi x ürünün 5 farklı kalitesi var, ona göre hangisini tercih edeceğimiz konusunda yardımcı oluyor, yeni çıkan bir ürünü hemen iletiyor fabrikaları gezip.Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-07-2024, 00:45:55Hareketli olan ürüne günlük 500₺ açıkdeska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2024, 01:29:25Bol kazançlar dilerim.
Trendyol karşıtıyım. İstatistikleri inceledim. Ekstra bir şey yok diyebilirim. Mayıs ayını inceledim.
197.000₺ zorlu kargo dayatmasına ödemişsiniz. Geri iade kargosu dahil.
107.000₺ komisyon ödemişsiniz.
785.000₺ toplam satışın, 304.000₺ komisyon ve kargoya gitmiş. 135.000₺ civarı KDV var. 440.000₺ yapıyor. Buna ürün maliyetini eklediğinizde size söylediğiniz kar marjina göre 250.000₺ civarı kalıyor.
Başarılı 30 gün içinde 2435 kargo çıkılmış.
Komisyon ve kargo ücretleri 304.000₺ yani sizin bu çıktığınız kargoların %38 kısmı Trendyol'a gitmiş. 2435 kargonun %38 kısmı 925 kargo yapar. Geriye 1510 kargo sizin cebinize kalan siparişler oluyor.
1510 kargo demek kendi işletme sitenizden günlük çıkacak olduğunuz 50 kargoya isabet eder. Eğer pazaryerinde ortalama günlük 80 kargo çıkışı alabiliyorsanız, kendi sitenizde 50 kargo çıkışı neden olmasın. Aradaki ekstra zaman ve paketleme maliyetleri cebinize kalır.
Sen beni boşver
Bol bereketli ticaretiniz olsun.
İnşallah daha fazlasını kazanmanız nasip olur. - 24-07-2024, 01:46:12Geçenlerde bir arkadaş daha konu açmıştı ve işlerin iyi gitmediğini dile getirerek fikir istemişti. Kesinlikle markalaşma diyorum. Buna şuan en güzel örnek Beyoğlu gazoz ve juss meyve suyudur, daha doğrusu artık juss ice tea tarzı birçok farklı ürün çıkardı, isim yaptıktan sonra çeşidi arttırdı. Burda toptan gelen malzemeyi nereden tedarik ettiğiniz ikinci önemli nokta. Üçüncüsü ise bizim insanımız yorumu resimli olmayan ürünü kolay kolay almaz, buna dikkat etmek gerekir.
- 24-07-2024, 02:01:44Siz de benim gibi hesap manyağı çıktınız hocam, ben de sürekli bir şeyler hesaplarım. Ayriyeten 6 yıldır faal olarak kendi sitemden de kapıda ödemeli satış yapmaktayım hali hazırda. Temenniniz için çok teşekkür ederim, çalışan herkese nasip olur inşallah, motivasyon olarak değil, ciddi anlamda diyorum, "pes etmek kolay, kendimizi biraz daha zorlayalım, çabalayalım, elbet ekmeğini yiyecek bir sonuç alırız".NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2024, 02:03:19Bir tane bile "burası yanlış" dediğim şey yok değerli yorumunuzda. Tam nokta atışı tespit tebrik ederim.Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle