• 22-07-2024, 10:11:54
    #1
    merhaba 3 gündür internetim yoktu dün modem arayüzüne girdim orada adsl ve vdls yapılandırması var orayı türktelekomdan kullanıcı adı ve şifre alıp yapılandırdım ve internet geldi dün fakat az önce yine internet gitti dsl ışığı yanıp sönüyor yanıp sönüyor sonra komple sönüyor dün de bu hata vardı bunun sebebi nedir bilen varmı ?
  • 22-07-2024, 10:19:26
    #2
    DSL kablosu, jack ya da genel hatta sorun olabilir. Modem arayüzü bilgilerin doğruysa net gelir.
  • 22-07-2024, 10:24:07
    #3
    2 Adet aboneliğiniz olabilir mi? sizin üstünüze
  • 22-07-2024, 10:33:41
    #4
    SeoMasters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Adet aboneliğiniz olabilir mi? sizin üstünüze
    bunu hiç bilmiyorum böyle olunca sorun oluyor mu ?
  • 22-07-2024, 10:39:14
    #5
    Kriptoavukat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu hiç bilmiyorum böyle olunca sorun oluyor mu ?
    aynı İnternet servis sağlayıcısında 2 aboneliğiniz varsa yanlışlıkla diğerini girmiş olabilirsiniz bende öye olmuştu internet arada kopuyordu