• 20-07-2024, 13:12:20
    #28
    Sadece şunu demek istiyorum. Kimse başına gelemeden anlamaz. 4 sene Alaska kurdu cinsi köpek eğitim baktim besledim 0 zararı oldu. Ama bir gün okul dönüşü 4 köpek saldırınca artık bakıp beklediğim köpekten korkar oldum. Yani kısaca herkes sevmek zorunda değil hayvanları. Kiminin hastalığı kimin korkusu var. Ve ayreten bana kalırsa hayvanların yaşam alanı şehir merkezi değildir. Adı üstünde hayvan düşüncesi yok. Burdan hayvan sever arkadaşlara sesleniyorum uyutulmasını barınakta tutulmasını istemiyorsanız alın evinizde besleyin bukadar basit.
  • 20-07-2024, 13:13:05
    #29
    Polisimiz en doğrusunu yapmış, saldırdığı kişi yaşı büyük olduğu için kolundan yakalayabilmiş ya 7-8 yaşlarında bir çocuk olsaydı? çoktan ölmüş olabilirdi.
  • 20-07-2024, 13:13:33
    #30
    kaldı 3.99.999
  • 20-07-2024, 13:15:25
    #31
    Köpeğe de yazık oldu , ısırdığı kişiye de ...
    Çok üzücü yukarıda arkadaş yazmış haberin aslını.
    uyuşturucu satanlar yakalanınca köpeği polisin üzerine salmış
    Bu köpekler ısırdı mi kolay kolay bırakmıyor
    o nedenle vurmaktan başka çare kalmamış görünüyor o panik haliyle.
    iste köpeği bu saldırgan hale getiren ve saldirtan şerefsizler yüzünden oldu
  • 20-07-2024, 13:56:51
    #32
    Danışman
    SMDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar öncelikle insan canı evet önemli ama tabiki ölmeli diyen arkadaşların eminim ki bir köpek dostu yok. Yanı sıra herkes köpek alırsa ve sadece hava olsun diye yanında gezdirir, köpekler hakkında bilgi edinmezse böyle olaylar yaşanıyor işte. Aşağıya bir tane video bırakıyorum lütfen izleyin. Ne videodaki insan zarar görürdü ne de köpek dostumuz ölmüş olurdu. Sadece bilinçlenmemiz ve köpek dostumuzu tanımamız gerekiyor. Hem köpek için hem saldırılan vatandaş için çok üzüldüm. Keşke hiç yaşanmasaydı ama bilinçli bir köpek sahibi ile iki tarafta minimum zararla yaşamına devam ediyor olabilirdi. Burada en temel konu köpeklerin boyu kilosu fark etmeksizin hayvanlar konuşabilen canlılar olmadığı için diş kullanarak tepki verirler. Isıran köpek ısırmayan köpek diye bir şey yok maalesef ki. Tüm köpekler ısırır, asla ısırmaz dediğiniz köpek bile bir kaç dakika içinde saldırgan bir hale gelebilir.


    https://www.youtube.com/watch?v=bOXZzCQNJ_E
    Merhabalar.

    1- Kimse biri ya da bir şeyle dost olmak zorunda değil.

    2- Kimse kimsenin dostu ile arasındaki ilişkinden dolayı zarar görmek
    ya da korkuya kapılmak zorunda değil.

    3- Kimse kimsenin dostu ile arasında geçebilecek bir sorun nedeni ile
    kendini korumak zorunda kalabileceği ihtimaline binaen kendini
    geliştirmek ya da bilinçlenmek zorunda değil.

    4- Silah taşıyanın, tehlikeli maddelerle çalışanın olduğu gibi hayvan
    sahiplerinin de sorumluluğu vardır. Olası bir problemde çözüm
    üretemeyecekse hayvan sahiplenemez ya da sonuçlarına katlanır.
    Yani ben köpekten korunmayı öğrenmek zorunda değilim.
    Sahibi beni korumayı öğrenecek.

    5- Her ne kadar dost deseniz de bu sizin yorumunuzdur. Gerçek değildir.
    Siz ne kadar dost deme hakkına sahipseniz diğer insanlarda canavar
    deme hakkına hakkına da sahiptir.

    6- Tüm bunların üzerine birilerinin keyfi davranışları nedeniyle ben ya da
    herhangi biri rahatsız olamaz.(Köpek beslemek keyfi bir davranıştır.
    Çoban, bomba uzmanı vs. değilseniz. Bu ayrı) Beslemek için alıp sonra
    sorumluluğunu almaya erinen insanların tamamen keyfi olarak sokağa
    bıraktığı ya da evinde bakmaya imkanlarının yetmemesinden(?) dolayı
    sokakta kalmasına imkan tanıdığı hayvanlardan dolayı ben rahatsız olamam.

    Bu demek değildir ki hayvanlar öldürülsün. Bunun sorumlularını bulmak
    ve çözümü onların üzerine yüklemek gerekir. Hayvana eziyet etmeden
    ve sorunun daha da büyümesine neden olmadan 10 yıla bu sorunu çözmek
    öldürmekten daha kolay. Bu işin uzmanları dinlenebilir.

    Ne belediyelerin ne de devletin; vergisiz el altından cins kedi köpek yetiştirip
    satan insanların ve keyfi davranışları nedeniyle sokaktaki hayvan sayısının
    artmasına neden olanların yaptıkları şeyleri çözme sorumluluğu yok.

    Biraz sert yazmış olabilirim. Kusura bakmayın. Öyle bir amacım yoktu.
    Araştıran ve düşünen bir insana benziyorsunuz. Yazdıklarım yorum değil
    gerçekler. Elbet istisnaları vardır. Ama genel durum böyle. Medeni olarak
    tartışmak isterseniz alıntılamanızı rica edeceğim. Medeni bir tartışmanın
    tadı her yerde bulunmuyor.

    Sevgiler

    İyi forumlar
  • 20-07-2024, 14:05:49
    #33
    Bu yıllardır sürekli haber olan bir olay. Haberciler işini iyi biliyor. Olayı yeniymiş gibi insanları galeyana getirmekte üstlerine yok.
  • 20-07-2024, 14:16:47
    #34
    Eski haberler gündem oluyorsa olması gereken olmalı.
  • 20-07-2024, 14:19:05
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.

    1- Kimse biri ya da bir şeyle dost olmak zorunda değil.

    2- Kimse kimsenin dostu ile arasındaki ilişkinden dolayı zarar görmek
    ya da korkuya kapılmak zorunda değil.

    3- Kimse kimsenin dostu ile arasında geçebilecek bir sorun nedeni ile
    kendini korumak zorunda kalabileceği ihtimaline binaen kendini
    geliştirmek ya da bilinçlenmek zorunda değil.

    4- Silah taşıyanın, tehlikeli maddelerle çalışanın olduğu gibi hayvan
    sahiplerinin de sorumluluğu vardır. Olası bir problemde çözüm
    üretemeyecekse hayvan sahiplenemez ya da sonuçlarına katlanır.
    Yani ben köpekten korunmayı öğrenmek zorunda değilim.
    Sahibi beni korumayı öğrenecek.

    5- Her ne kadar dost deseniz de bu sizin yorumunuzdur. Gerçek değildir.
    Siz ne kadar dost deme hakkına sahipseniz diğer insanlarda canavar
    deme hakkına hakkına da sahiptir.

    6- Tüm bunların üzerine birilerinin keyfi davranışları nedeniyle ben ya da
    herhangi biri rahatsız olamaz.(Köpek beslemek keyfi bir davranıştır.
    Çoban, bomba uzmanı vs. değilseniz. Bu ayrı) Beslemek için alıp sonra
    sorumluluğunu almaya erinen insanların tamamen keyfi olarak sokağa
    bıraktığı ya da evinde bakmaya imkanlarının yetmemesinden(?) dolayı
    sokakta kalmasına imkan tanıdığı hayvanlardan dolayı ben rahatsız olamam.

    Bu demek değildir ki hayvanlar öldürülsün. Bunun sorumlularını bulmak
    ve çözümü onların üzerine yüklemek gerekir. Hayvana eziyet etmeden
    ve sorunun daha da büyümesine neden olmadan 10 yıla bu sorunu çözmek
    öldürmekten daha kolay. Bu işin uzmanları dinlenebilir.

    Ne belediyelerin ne de devletin; vergisiz el altından cins kedi köpek yetiştirip
    satan insanların ve keyfi davranışları nedeniyle sokaktaki hayvan sayısının
    artmasına neden olanların yaptıkları şeyleri çözme sorumluluğu yok.

    Biraz sert yazmış olabilirim. Kusura bakmayın. Öyle bir amacım yoktu.
    Araştıran ve düşünen bir insana benziyorsunuz. Yazdıklarım yorum değil
    gerçekler. Elbet istisnaları vardır. Ama genel durum böyle. Medeni olarak
    tartışmak isterseniz alıntılamanızı rica edeceğim. Medeni bir tartışmanın
    tadı her yerde bulunmuyor.

    Sevgiler

    İyi forumlar
    Sayın Avukatım Merhaba,

    Ben bizzat kendi yaşadığımız tramva üzerinden bir soru soracağım.

    Köyde evimizin arka bahçesi ve kendi mülkümüz olan bir alanda 3.5 yaşındaki oğlumuz kendi haline oynuyordu. Aramızda 20 metre var ve gözetimim altındaydı. Bir sokak köpeği gözümüzün önünde gelip saldırdı. 4 doz kuduz aşışı ile atlattık. Tabi çocuktaki tramvayı anlatamam.



    1.5 ay sonra aynı köpeği başka bir köpeği ısırırken gördüm. Hala tehlike saçmaya devam ediyor.




    Ikinci bir saldırı anında bu köpeği etkisiz hale getirmek nefsi müdafaya girer mi?
  • 20-07-2024, 14:20:03
    #36
    Ağızlıksız gezdireni cinayete twşebbüsyen yargılayıp içeri alacaksın.