Sadece şunu demek istiyorum. Kimse başına gelemeden anlamaz. 4 sene Alaska kurdu cinsi köpek eğitim baktim besledim 0 zararı oldu. Ama bir gün okul dönüşü 4 köpek saldırınca artık bakıp beklediğim köpekten korkar oldum. Yani kısaca herkes sevmek zorunda değil hayvanları. Kiminin hastalığı kimin korkusu var. Ve ayreten bana kalırsa hayvanların yaşam alanı şehir merkezi değildir. Adı üstünde hayvan düşüncesi yok. Burdan hayvan sever arkadaşlara sesleniyorum uyutulmasını barınakta tutulmasını istemiyorsanız alın evinizde besleyin bukadar basit.