Polis saldıran köpeğe ateş etti
78
●5.120
- 20-07-2024, 13:12:20Sadece şunu demek istiyorum. Kimse başına gelemeden anlamaz. 4 sene Alaska kurdu cinsi köpek eğitim baktim besledim 0 zararı oldu. Ama bir gün okul dönüşü 4 köpek saldırınca artık bakıp beklediğim köpekten korkar oldum. Yani kısaca herkes sevmek zorunda değil hayvanları. Kiminin hastalığı kimin korkusu var. Ve ayreten bana kalırsa hayvanların yaşam alanı şehir merkezi değildir. Adı üstünde hayvan düşüncesi yok. Burdan hayvan sever arkadaşlara sesleniyorum uyutulmasını barınakta tutulmasını istemiyorsanız alın evinizde besleyin bukadar basit.
- 20-07-2024, 13:15:25Köpeğe de yazık oldu , ısırdığı kişiye de ...
Çok üzücü yukarıda arkadaş yazmış haberin aslını.
uyuşturucu satanlar yakalanınca köpeği polisin üzerine salmış
Bu köpekler ısırdı mi kolay kolay bırakmıyor
o nedenle vurmaktan başka çare kalmamış görünüyor o panik haliyle.
iste köpeği bu saldırgan hale getiren ve saldirtan şerefsizler yüzünden oldu - 20-07-2024, 13:56:51Merhabalar.SMDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- Kimse biri ya da bir şeyle dost olmak zorunda değil.
2- Kimse kimsenin dostu ile arasındaki ilişkinden dolayı zarar görmek
ya da korkuya kapılmak zorunda değil.
3- Kimse kimsenin dostu ile arasında geçebilecek bir sorun nedeni ile
kendini korumak zorunda kalabileceği ihtimaline binaen kendini
geliştirmek ya da bilinçlenmek zorunda değil.
4- Silah taşıyanın, tehlikeli maddelerle çalışanın olduğu gibi hayvan
sahiplerinin de sorumluluğu vardır. Olası bir problemde çözüm
üretemeyecekse hayvan sahiplenemez ya da sonuçlarına katlanır.
Yani ben köpekten korunmayı öğrenmek zorunda değilim.
Sahibi beni korumayı öğrenecek.
5- Her ne kadar dost deseniz de bu sizin yorumunuzdur. Gerçek değildir.
Siz ne kadar dost deme hakkına sahipseniz diğer insanlarda canavar
deme hakkına hakkına da sahiptir.
6- Tüm bunların üzerine birilerinin keyfi davranışları nedeniyle ben ya da
herhangi biri rahatsız olamaz.(Köpek beslemek keyfi bir davranıştır.
Çoban, bomba uzmanı vs. değilseniz. Bu ayrı) Beslemek için alıp sonra
sorumluluğunu almaya erinen insanların tamamen keyfi olarak sokağa
bıraktığı ya da evinde bakmaya imkanlarının yetmemesinden(?) dolayı
sokakta kalmasına imkan tanıdığı hayvanlardan dolayı ben rahatsız olamam.
Bu demek değildir ki hayvanlar öldürülsün. Bunun sorumlularını bulmak
ve çözümü onların üzerine yüklemek gerekir. Hayvana eziyet etmeden
ve sorunun daha da büyümesine neden olmadan 10 yıla bu sorunu çözmek
öldürmekten daha kolay. Bu işin uzmanları dinlenebilir.
Ne belediyelerin ne de devletin; vergisiz el altından cins kedi köpek yetiştirip
satan insanların ve keyfi davranışları nedeniyle sokaktaki hayvan sayısının
artmasına neden olanların yaptıkları şeyleri çözme sorumluluğu yok.
Biraz sert yazmış olabilirim. Kusura bakmayın. Öyle bir amacım yoktu.
Araştıran ve düşünen bir insana benziyorsunuz. Yazdıklarım yorum değil
gerçekler. Elbet istisnaları vardır. Ama genel durum böyle. Medeni olarak
tartışmak isterseniz alıntılamanızı rica edeceğim. Medeni bir tartışmanın
tadı her yerde bulunmuyor.
Sevgiler
İyi forumlar - 20-07-2024, 14:19:05Üyeliği durdurulduSayın Avukatım Merhaba,Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bizzat kendi yaşadığımız tramva üzerinden bir soru soracağım.
Köyde evimizin arka bahçesi ve kendi mülkümüz olan bir alanda 3.5 yaşındaki oğlumuz kendi haline oynuyordu. Aramızda 20 metre var ve gözetimim altındaydı. Bir sokak köpeği gözümüzün önünde gelip saldırdı. 4 doz kuduz aşışı ile atlattık. Tabi çocuktaki tramvayı anlatamam.

1.5 ay sonra aynı köpeği başka bir köpeği ısırırken gördüm. Hala tehlike saçmaya devam ediyor.

Ikinci bir saldırı anında bu köpeği etkisiz hale getirmek nefsi müdafaya girer mi?

