buraxklc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Polis saldıran köpeğe ateş etti
78
●5.120
- 20-07-2024, 13:00:35Sırf sokak hayvanları uyutulsun saçmalığını desteklemek için ne kadar eski haber, içerik varsa ısıtılıp ısıtılıp sosyal medya tetikçileri tarafından halkı galeyana getirmek için kullanılıyor.
https://tv.haberturk.com/tv/burasi-t...e-saldi/487455
Köpeğin vurulmasına tepki göstermiyorum, olması gereken yapılmış ama yerde yatan polis değilde vatandaş olsaydı, aynı müdahalede bulunur muydu? Gerçekten merak konusu - 20-07-2024, 13:02:02Eskide olsa saldırmışmı? Evet. Köpek adamı param parça edicek senin dediğine bak komiksinDixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2024, 13:03:19Yazdığımı sanırım tam okumadan alıntıladın, komik olan sensin benceburaxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2024, 13:04:54Arkadaşlar öncelikle insan canı evet önemli ama tabiki ölmeli diyen arkadaşların eminim ki bir köpek dostu yok. Yanı sıra herkes köpek alırsa ve sadece hava olsun diye yanında gezdirir, köpekler hakkında bilgi edinmezse böyle olaylar yaşanıyor işte. Aşağıya bir tane video bırakıyorum lütfen izleyin. Ne videodaki insan zarar görürdü ne de köpek dostumuz ölmüş olurdu. Sadece bilinçlenmemiz ve köpek dostumuzu tanımamız gerekiyor. Hem köpek için hem saldırılan vatandaş için çok üzüldüm. Keşke hiç yaşanmasaydı ama bilinçli bir köpek sahibi ile iki tarafta minimum zararla yaşamına devam ediyor olabilirdi. Burada en temel konu köpeklerin boyu kilosu fark etmeksizin hayvanlar konuşabilen canlılar olmadığı için diş kullanarak tepki verirler. Isıran köpek ısırmayan köpek diye bir şey yok maalesef ki. Tüm köpekler ısırır, asla ısırmaz dediğiniz köpek bile bir kaç dakika içinde saldırgan bir hale gelebilir.
https://www.youtube.com/watch?v=bOXZzCQNJ_E - 20-07-2024, 13:05:03beni anlatmışsın hocam. bende durum aynen böyle.Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
köpek yerine kadını vurmak lazım.
ağızlıksız gezdirmenin yasak olduğunu bile bile bu şekilde hareket ettiği için.
kötü köpek ya da kötü insan yoktur.
kötü eğitim ve yetiştirme vardır. - 20-07-2024, 13:08:29Mesajı editlemişsiniz şimdi gördğm. Bence aynısıda olurduDixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2024, 13:09:56amerikada olsaydı o kadını da vururdu hiç tereddüt etmezdi ve polis ceza almazdı.
- 20-07-2024, 13:10:12Köpeğin ısırdığı canlıyı kurtarmak için gerekli manevralar olsada, herhangi bir köpek bize bunu yapsa derhal etkisiz hale getirilmesini isteriz. Köpek cins ve güçlü bir köpeğe benziyor, bundan dolayı kalıcı hasar ve travmalar bırakabilir. Köpeğe tabikide suçlu muamelesi yapamayız. Suçlu olan ve onun *lmesine neden olan kişi varsa sahibidir. Polis her ne kadar o manevraları uygulamamış olsada o manevradan sonrada sakinleşecek bir köpeğe benzemiyor. Dönüp polise saldırsa çok daha büyük felakete yol açacaktır. Bu tür saldırmaya daha yatkın cins köpeklerinizi ağızlıksız ve gerekli tedbirler almadan sokağa salarsanız sonuç bu olur. Polis abimizin doğrusunu yaptığına inanıyorum