Köpeğin ısırdığı canlıyı kurtarmak için gerekli manevralar olsada, herhangi bir köpek bize bunu yapsa derhal etkisiz hale getirilmesini isteriz. Köpek cins ve güçlü bir köpeğe benziyor, bundan dolayı kalıcı hasar ve travmalar bırakabilir. Köpeğe tabikide suçlu muamelesi yapamayız. Suçlu olan ve onun *lmesine neden olan kişi varsa sahibidir. Polis her ne kadar o manevraları uygulamamış olsada o manevradan sonrada sakinleşecek bir köpeğe benzemiyor. Dönüp polise saldırsa çok daha büyük felakete yol açacaktır. Bu tür saldırmaya daha yatkın cins köpeklerinizi ağızlıksız ve gerekli tedbirler almadan sokağa salarsanız sonuç bu olur. Polis abimizin doğrusunu yaptığına inanıyorum