Arkadaşlar öncelikle insan canı evet önemli ama tabiki ölmeli diyen arkadaşların eminim ki bir köpek dostu yok. Yanı sıra herkes köpek alırsa ve sadece hava olsun diye yanında gezdirir, köpekler hakkında bilgi edinmezse böyle olaylar yaşanıyor işte. Aşağıya bir tane video bırakıyorum lütfen izleyin. Ne videodaki insan zarar görürdü ne de köpek dostumuz ölmüş olurdu. Sadece bilinçlenmemiz ve köpek dostumuzu tanımamız gerekiyor. Hem köpek için hem saldırılan vatandaş için çok üzüldüm. Keşke hiç yaşanmasaydı ama bilinçli bir köpek sahibi ile iki tarafta minimum zararla yaşamına devam ediyor olabilirdi. Burada en temel konu köpeklerin boyu kilosu fark etmeksizin hayvanlar konuşabilen canlılar olmadığı için diş kullanarak tepki verirler. Isıran köpek ısırmayan köpek diye bir şey yok maalesef ki. Tüm köpekler ısırır, asla ısırmaz dediğiniz köpek bile bir kaç dakika içinde saldırgan bir hale gelebilir.
https://www.youtube.com/watch?v=bOXZzCQNJ_E