• 19-07-2024, 17:34:36
    #37
    Hocam yaşım 22 günde 50-100 tel arası dökülüyor sadece bioxcin kullanıyorum zaten dökülmesi değil saçın çıkması önemli her insanın saçı bir sekilse dökülür
  • 19-07-2024, 17:53:48
    #38
    Hemen konuya giriyorum lütfen mesajımı dikkate al.
    Saçın dökülüyor, çözümü yok.. O saç dökülecek!
    Diyenleri kesinlikle dikkate alma.....................
    Ben vaktinde bu laflar yüzünden boş vermişlik yaptım.
    Ülkede tek işi saç olan kuaförler ve berberler bile "DHT" ne demek bilmiyormuş.
    Haliyle çevrenizde çoğu insan bu telkinlerde olunca sizde çözüm aramıyorsunuz.
    1 yıl biotin ve ducray şampuan kullandım tabi faydası olmadı.
    Tepe bölgem açıldı, saç çizgim geriye gitti bir anda 5-10 yaş yaşlandım.
    Ne mi oldu araştırırken minoxidile rast geldim.
    Minoxidili araştırken finasterid denilen bir ilaçdan haberdar oldum.
    Amerikada fda onaylı ülkemizde de saç tedavisi için reçete edilen bir ilaçmış.
    Finasteride hakkında yine halkımızın değerli yorumlarını okduğum için uzak kaldım yan etkileri özellikle erkek meme büyümesi vs korkutmuştu.
    Bende daha doğal olan yine aynı olmasada benzer etkiyi verecek cüce palmiye vitamin takviyesini seçmiştim.
    Klinik araştırmalarda saç için faydası kanıtlanmış bir takviye.
    İkisinin ortak özelliği nedir?
    Erkeklik hormonu olan testosteron kaynaklı vücutta oluşan, dht hormonunu baskılaması.
    dht saç dibinde birikerek, saçın vitamin ve diğer besinleri almasını engelleyerek tabiri caizse o bölgeyi çölleştirerek kurutuyor.
    Prp tedaviside saç dibindeki kanı temizleyerek dht yi temizlemek üzerine kurulu.

    Cüce palmiyeyi ocak ayında kullanmaya başladım nisanda vertex bölgem %80 kapanmıştı.
    Hiç inanamadım böyle bir başarıya.
    Çevremdekiler berberim ne kullandığımı sorup tavsiye almaya başlamıştı.
    Ama kullandığım ilaç geçen ay son aldığımda tadı ve kutusu değişmişti, önceden tadı acıydı hızlıca suyla yutuyordum. Başta önemsemedim ama saçım bir anda agresif dökülmeye girdi. Büyük ihtimalle formül değişmiş benimle benzer şikayetleri okudum. Başladığım noktaya döndüm diyebilirim. Şuan yukarıda belirttiğim gibi sevgili halkım diyorum çünkü başta finasteride kullansaydım şuan tedavim bozulmamış olacaktı. Halkı çok dinlememek gerekliymiş... İnsanların saçma sapan yorumları yüzünden almaya çekindim, çünkü kullanmayan denemeyen bile milleti soğutuyordu ama araştırdığımda %1 %2 gibi çok küçük kesimde yan etki görülüyormuş.

    Kısacası
    DHT baskılaman lazım, başka türlü yolu yok.
    Kısa yoldan yapmak istersen PRP yaptır.
    Ama düzenli olarak finasteride ve minoxidil kullanman gerekecek.
    Yan takviyelerde lazım
    biotin, multivitamin gibi.

    Şahsen benim rutinim şu şekilde.

    Ducray şampuan
    5mg bitoin
    xpecia (yukarıda bahsettiğim, finasteride geçiş yapıyorum bu hafta)
    multivitamin
    biberiye yağı (topikal olarak)
    dermoroller
    ve
    dutasterid(bu finasteride gibi benzer ilaçtır daha güçlüdür 2günde bir alıyorum mevcut tedavim bozulduğu için seçtim ileriye doğru haftada 1 yapacağım)

    Son olarak bir cildiyeden randevu alıp o şekilde dediklerimi uygulamanı tavsiye ederim.
    Saç dökülmesinin diğer nedeni egzama kaynaklı olabilir.
    Onun içinde ketoral gibi şampuanlar veriyorlar bende aşırı kaşıntı olduğu için haftada 2kez kullanmaya başladım.
  • 19-07-2024, 18:44:41
    #39
    KRmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen konuya giriyorum lütfen mesajımı dikkate al.
    Saçın dökülüyor, çözümü yok.. O saç dökülecek!
    Diyenleri kesinlikle dikkate alma.....................
    Ben vaktinde bu laflar yüzünden boş vermişlik yaptım.
    Ülkede tek işi saç olan kuaförler ve berberler bile "DHT" ne demek bilmiyormuş.
    Haliyle çevrenizde çoğu insan bu telkinlerde olunca sizde çözüm aramıyorsunuz.
    1 yıl biotin ve ducray şampuan kullandım tabi faydası olmadı.
    Tepe bölgem açıldı, saç çizgim geriye gitti bir anda 5-10 yaş yaşlandım.
    Ne mi oldu araştırırken minoxidile rast geldim.
    Minoxidili araştırken finasterid denilen bir ilaçdan haberdar oldum.
    Amerikada fda onaylı ülkemizde de saç tedavisi için reçete edilen bir ilaçmış.
    Finasteride hakkında yine halkımızın değerli yorumlarını okduğum için uzak kaldım yan etkileri özellikle erkek meme büyümesi vs korkutmuştu.
    Bende daha doğal olan yine aynı olmasada benzer etkiyi verecek cüce palmiye vitamin takviyesini seçmiştim.
    Klinik araştırmalarda saç için faydası kanıtlanmış bir takviye.
    İkisinin ortak özelliği nedir?
    Erkeklik hormonu olan testosteron kaynaklı vücutta oluşan, dht hormonunu baskılaması.
    dht saç dibinde birikerek, saçın vitamin ve diğer besinleri almasını engelleyerek tabiri caizse o bölgeyi çölleştirerek kurutuyor.
    Prp tedaviside saç dibindeki kanı temizleyerek dht yi temizlemek üzerine kurulu.

    Cüce palmiyeyi ocak ayında kullanmaya başladım nisanda vertex bölgem %80 kapanmıştı.
    Hiç inanamadım böyle bir başarıya.
    Çevremdekiler berberim ne kullandığımı sorup tavsiye almaya başlamıştı.
    Ama kullandığım ilaç geçen ay son aldığımda tadı ve kutusu değişmişti, önceden tadı acıydı hızlıca suyla yutuyordum. Başta önemsemedim ama saçım bir anda agresif dökülmeye girdi. Büyük ihtimalle formül değişmiş benimle benzer şikayetleri okudum. Başladığım noktaya döndüm diyebilirim. Şuan yukarıda belirttiğim gibi sevgili halkım diyorum çünkü başta finasteride kullansaydım şuan tedavim bozulmamış olacaktı. Halkı çok dinlememek gerekliymiş... İnsanların saçma sapan yorumları yüzünden almaya çekindim, çünkü kullanmayan denemeyen bile milleti soğutuyordu ama araştırdığımda %1 %2 gibi çok küçük kesimde yan etki görülüyormuş.

    Kısacası
    DHT baskılaman lazım, başka türlü yolu yok.
    Kısa yoldan yapmak istersen PRP yaptır.
    Ama düzenli olarak finasteride ve minoxidil kullanman gerekecek.
    Yan takviyelerde lazım
    biotin, multivitamin gibi.

    Şahsen benim rutinim şu şekilde.

    Ducray şampuan
    5mg bitoin
    xpecia (yukarıda bahsettiğim, finasteride geçiş yapıyorum bu hafta)
    multivitamin
    biberiye yağı (topikal olarak)
    dermoroller
    ve
    dutasterid(bu finasteride gibi benzer ilaçtır daha güçlüdür 2günde bir alıyorum mevcut tedavim bozulduğu için seçtim ileriye doğru haftada 1 yapacağım)

    Son olarak bir cildiyeden randevu alıp o şekilde dediklerimi uygulamanı tavsiye ederim.
    Saç dökülmesinin diğer nedeni egzama kaynaklı olabilir.
    Onun içinde ketoral gibi şampuanlar veriyorlar bende aşırı kaşıntı olduğu için haftada 2kez kullanmaya başladım.
    Hocam sizinki genetik dökülme mi ? Ve şuan kullandığınız ürünler sizin için nasıl bir gelişme gösteriyor ?
  • 19-07-2024, 19:00:41
    #40
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizinki genetik dökülme mi ? Ve şuan kullandığınız ürünler sizin için nasıl bir gelişme gösteriyor ?
    Evet genetik erkeksi tip dökülme dediğimiz.
    Meşakkatli ve zor yol.
    Benim edindiğim tecrübe ve ilk 6 aylık süreçte gördüğüm kadarı ile saçım dhtyi baskılayınca toparladı. Sonuç veriyor.
    Ön çizgide minoxidil şart, cildiye geçen gittim reçete etti yani bu konuda tek çekinceniz ilacın yan etkisi olsun bırakınca geri geliyor düzenli kullanım şart. Ben spreyi fazla kullandığım ve yaydığım için alnımda tüylenme olmuştu o sebepten bıraktım devamını getiremedim
    Bu şekilde saçlarını kurtaran bir çok insan var.
    İlaçlar ve takviyelerde vertex tepe bölgesi dediğimiz kısım kolay toparlıyor.
    Saçımın tepesinde arkadan bakınca kocaman beyaz bir daire vardı çok kısa sürede açılmıştı.
    Nisanda çekindiğim fotolarda tamamen kapanmış diyebilirim çok oynayınca belli oluyordu.
    Şimdi bahsettiğim sebepten ötürü yine aşırı dökülme oldu ama burada ben kendime hatayı veriyorum
    1. prp gibi klnik tedavilere gitmedim.
    2. finasterid gibi güçlü ve onay almış bir ilaç kullanmaktan çekindim (finasteride %60 %70 oranında dht baskılıyor, cüce palmiye %30'larda şahsen geri gelen dökülmeden endişeli değilim kullandığım takviyede bariz değişiklik var kutu tat, yüksek ihtimalle formül değişti benim gibi 3 4 kişinin şikayetini okudum son aydaki aldıkları kutuda dökülmeler yaşamışlar.)
  • 19-07-2024, 20:50:01
    #41
    Clear'ın yeni bir şampuanı ve serumu çıktı. Scalp pro aldım 1 aydır kullanıyorum. Tavsiye ederim. Daha önce de Zigavus kullanıyordum. O da saçıma çok iyi geldi. Yine dökülme yaşıyorum ama artık çok daha azaldı.
  • 19-07-2024, 21:46:47
    #42
    Tek çözümü stres oluşturan faktörleri hayatından çıkarmak
  • 19-07-2024, 22:37:58
    #43
    Bu PRP diyenler neye göre diyor merak ediyorum.

    5 defa PRP yaptırdım saçlarımda hiçbir değişim olmadı. Tam aksine daha çok döküldüğünü düşünüyorum.
  • 20-07-2024, 16:28:03
    #44
    KRmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet genetik erkeksi tip dökülme dediğimiz.
    Meşakkatli ve zor yol.
    Benim edindiğim tecrübe ve ilk 6 aylık süreçte gördüğüm kadarı ile saçım dhtyi baskılayınca toparladı. Sonuç veriyor.
    Ön çizgide minoxidil şart, cildiye geçen gittim reçete etti yani bu konuda tek çekinceniz ilacın yan etkisi olsun bırakınca geri geliyor düzenli kullanım şart. Ben spreyi fazla kullandığım ve yaydığım için alnımda tüylenme olmuştu o sebepten bıraktım devamını getiremedim
    Bu şekilde saçlarını kurtaran bir çok insan var.
    İlaçlar ve takviyelerde vertex tepe bölgesi dediğimiz kısım kolay toparlıyor.
    Saçımın tepesinde arkadan bakınca kocaman beyaz bir daire vardı çok kısa sürede açılmıştı.
    Nisanda çekindiğim fotolarda tamamen kapanmış diyebilirim çok oynayınca belli oluyordu.
    Şimdi bahsettiğim sebepten ötürü yine aşırı dökülme oldu ama burada ben kendime hatayı veriyorum
    1. prp gibi klnik tedavilere gitmedim.
    2. finasterid gibi güçlü ve onay almış bir ilaç kullanmaktan çekindim (finasteride %60 %70 oranında dht baskılıyor, cüce palmiye %30'larda şahsen geri gelen dökülmeden endişeli değilim kullandığım takviyede bariz değişiklik var kutu tat, yüksek ihtimalle formül değişti benim gibi 3 4 kişinin şikayetini okudum son aydaki aldıkları kutuda dökülmeler yaşamışlar.)
    Hocam bende de dökülme var üst taraf biraz açılmış cildiyeye gittim değerlerin normal bu genetik dedi zaten genetik olduğunu biliyordum da prp önerdi yapmadım. Yaş 24 .İleriye dönük prp yaptırsam sizce faydası olur mu ? Prp de maliyetli işlem boşu boşuna da o topa girmek istemiyorum.
  • 20-07-2024, 20:19:12
    #45
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük 100ün üzerinde yeni tel çıkıyor bu yüzden günlük 100tele kadar dökülme normal kellik oluşturmuyor.
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genetik bir durum yoksa : sarımsak özü sürmelisiniz duştan hemen önce 40 dakika durabilir.
    İkincisi bakım ürünü olarak sürdüğünüz şeyleri bir gözden geçirin derim.
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Döküleceği varsa dökülür hocam yapacak bir şey yok, komple giderse ektirirsiniz ilerde.
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Saç dökülmesi illetiyle yaklaşık 1 sene uğraştım. Kullanmadığım ilaç denemediğim yöntem kalmadı.En sonunda pes ettim. Dökülürse dökülsün dedim kafamdan sildim
    skurtoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vitamin takviyeleri + saç yağları + stresten uzak dur
    CagdasER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genetikse ve stres kaynaklı bu süreç erken başladıysa Biberiye yağı bir nebze yavaşlatabilir.

    Saçın dibine uygulayarak 3-4 saat beklet haftada 2 kere 1 ay sonra durum belli olur zaten.

    Ayrıca duştan sonra kaşıntı demişsin , seboreik dermatit varsa saç derin yağlanmadan her gün düzenli yıkaman ve ona göre şampuan kullanman lazım.
    ualan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafanıza göre ilaç vs. kullanmayın derim. Benimde dökülüyordu saç analizcisine gittik deriye baktılar ona göre takviye bitkisel ilaç, krem, şampuan vs verdi düzenli olarak kullanmaya başladım kepek vardı o gitti ve artık yıkadıktan sonra onlarca saçım dökülmüyor. Saçınızda yada vücutta ne eksik bilmeden birşeyler kullanmak milli piyango tutturmak gibi. Başkasına iyi gelen size iyi gelmeebilir.
    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yaşım 22 günde 50-100 tel arası dökülüyor sadece bioxcin kullanıyorum zaten dökülmesi değil saçın çıkması önemli her insanın saçı bir sekilse dökülür
    KRmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen konuya giriyorum lütfen mesajımı dikkate al.
    Saçın dökülüyor, çözümü yok.. O saç dökülecek!
    Diyenleri kesinlikle dikkate alma.....................
    Ben vaktinde bu laflar yüzünden boş vermişlik yaptım.
    Ülkede tek işi saç olan kuaförler ve berberler bile "DHT" ne demek bilmiyormuş.
    Haliyle çevrenizde çoğu insan bu telkinlerde olunca sizde çözüm aramıyorsunuz.
    1 yıl biotin ve ducray şampuan kullandım tabi faydası olmadı.
    Tepe bölgem açıldı, saç çizgim geriye gitti bir anda 5-10 yaş yaşlandım.
    Ne mi oldu araştırırken minoxidile rast geldim.
    Minoxidili araştırken finasterid denilen bir ilaçdan haberdar oldum.
    Amerikada fda onaylı ülkemizde de saç tedavisi için reçete edilen bir ilaçmış.
    Finasteride hakkında yine halkımızın değerli yorumlarını okduğum için uzak kaldım yan etkileri özellikle erkek meme büyümesi vs korkutmuştu.
    Bende daha doğal olan yine aynı olmasada benzer etkiyi verecek cüce palmiye vitamin takviyesini seçmiştim.
    Klinik araştırmalarda saç için faydası kanıtlanmış bir takviye.
    İkisinin ortak özelliği nedir?
    Erkeklik hormonu olan testosteron kaynaklı vücutta oluşan, dht hormonunu baskılaması.
    dht saç dibinde birikerek, saçın vitamin ve diğer besinleri almasını engelleyerek tabiri caizse o bölgeyi çölleştirerek kurutuyor.
    Prp tedaviside saç dibindeki kanı temizleyerek dht yi temizlemek üzerine kurulu.

    Cüce palmiyeyi ocak ayında kullanmaya başladım nisanda vertex bölgem %80 kapanmıştı.
    Hiç inanamadım böyle bir başarıya.
    Çevremdekiler berberim ne kullandığımı sorup tavsiye almaya başlamıştı.
    Ama kullandığım ilaç geçen ay son aldığımda tadı ve kutusu değişmişti, önceden tadı acıydı hızlıca suyla yutuyordum. Başta önemsemedim ama saçım bir anda agresif dökülmeye girdi. Büyük ihtimalle formül değişmiş benimle benzer şikayetleri okudum. Başladığım noktaya döndüm diyebilirim. Şuan yukarıda belirttiğim gibi sevgili halkım diyorum çünkü başta finasteride kullansaydım şuan tedavim bozulmamış olacaktı. Halkı çok dinlememek gerekliymiş... İnsanların saçma sapan yorumları yüzünden almaya çekindim, çünkü kullanmayan denemeyen bile milleti soğutuyordu ama araştırdığımda %1 %2 gibi çok küçük kesimde yan etki görülüyormuş.

    Kısacası
    DHT baskılaman lazım, başka türlü yolu yok.
    Kısa yoldan yapmak istersen PRP yaptır.
    Ama düzenli olarak finasteride ve minoxidil kullanman gerekecek.
    Yan takviyelerde lazım
    biotin, multivitamin gibi.

    Şahsen benim rutinim şu şekilde.

    Ducray şampuan
    5mg bitoin
    xpecia (yukarıda bahsettiğim, finasteride geçiş yapıyorum bu hafta)
    multivitamin
    biberiye yağı (topikal olarak)
    dermoroller
    ve
    dutasterid(bu finasteride gibi benzer ilaçtır daha güçlüdür 2günde bir alıyorum mevcut tedavim bozulduğu için seçtim ileriye doğru haftada 1 yapacağım)

    Son olarak bir cildiyeden randevu alıp o şekilde dediklerimi uygulamanı tavsiye ederim.
    Saç dökülmesinin diğer nedeni egzama kaynaklı olabilir.
    Onun içinde ketoral gibi şampuanlar veriyorlar bende aşırı kaşıntı olduğu için haftada 2kez kullanmaya başladım.
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizinki genetik dökülme mi ? Ve şuan kullandığınız ürünler sizin için nasıl bir gelişme gösteriyor ?
    KRmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet genetik erkeksi tip dökülme dediğimiz.
    Meşakkatli ve zor yol.
    Benim edindiğim tecrübe ve ilk 6 aylık süreçte gördüğüm kadarı ile saçım dhtyi baskılayınca toparladı. Sonuç veriyor.
    Ön çizgide minoxidil şart, cildiye geçen gittim reçete etti yani bu konuda tek çekinceniz ilacın yan etkisi olsun bırakınca geri geliyor düzenli kullanım şart. Ben spreyi fazla kullandığım ve yaydığım için alnımda tüylenme olmuştu o sebepten bıraktım devamını getiremedim
    Bu şekilde saçlarını kurtaran bir çok insan var.
    İlaçlar ve takviyelerde vertex tepe bölgesi dediğimiz kısım kolay toparlıyor.
    Saçımın tepesinde arkadan bakınca kocaman beyaz bir daire vardı çok kısa sürede açılmıştı.
    Nisanda çekindiğim fotolarda tamamen kapanmış diyebilirim çok oynayınca belli oluyordu.
    Şimdi bahsettiğim sebepten ötürü yine aşırı dökülme oldu ama burada ben kendime hatayı veriyorum
    1. prp gibi klnik tedavilere gitmedim.
    2. finasterid gibi güçlü ve onay almış bir ilaç kullanmaktan çekindim (finasteride %60 %70 oranında dht baskılıyor, cüce palmiye %30'larda şahsen geri gelen dökülmeden endişeli değilim kullandığım takviyede bariz değişiklik var kutu tat, yüksek ihtimalle formül değişti benim gibi 3 4 kişinin şikayetini okudum son aydaki aldıkları kutuda dökülmeler yaşamışlar.)
    Barthesan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Clear'ın yeni bir şampuanı ve serumu çıktı. Scalp pro aldım 1 aydır kullanıyorum. Tavsiye ederim. Daha önce de Zigavus kullanıyordum. O da saçıma çok iyi geldi. Yine dökülme yaşıyorum ama artık çok daha azaldı.
    faro79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek çözümü stres oluşturan faktörleri hayatından çıkarmak
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu PRP diyenler neye göre diyor merak ediyorum.

    5 defa PRP yaptırdım saçlarımda hiçbir değişim olmadı. Tam aksine daha çok döküldüğünü düşünüyorum.
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende de dökülme var üst taraf biraz açılmış cildiyeye gittim değerlerin normal bu genetik dedi zaten genetik olduğunu biliyordum da prp önerdi yapmadım. Yaş 24 .İleriye dönük prp yaptırsam sizce faydası olur mu ? Prp de maliyetli işlem boşu boşuna da o topa girmek istemiyorum.
    Hepinizin bilgileri için çok çok teşekkür ederim iyiki R,10