Hocam sizinki genetik dökülme mi ? Ve şuan kullandığınız ürünler sizin için nasıl bir gelişme gösteriyor ?
Evet genetik erkeksi tip dökülme dediğimiz.
Meşakkatli ve zor yol.
Benim edindiğim tecrübe ve ilk 6 aylık süreçte gördüğüm kadarı ile saçım dhtyi baskılayınca toparladı. Sonuç veriyor.
Ön çizgide minoxidil şart, cildiye geçen gittim reçete etti yani bu konuda tek çekinceniz ilacın yan etkisi olsun bırakınca geri geliyor düzenli kullanım şart. Ben spreyi fazla kullandığım ve yaydığım için alnımda tüylenme olmuştu o sebepten bıraktım devamını getiremedim

Bu şekilde saçlarını kurtaran bir çok insan var.
İlaçlar ve takviyelerde vertex tepe bölgesi dediğimiz kısım kolay toparlıyor.
Saçımın tepesinde arkadan bakınca kocaman beyaz bir daire vardı çok kısa sürede açılmıştı.
Nisanda çekindiğim fotolarda tamamen kapanmış diyebilirim çok oynayınca belli oluyordu.
Şimdi bahsettiğim sebepten ötürü yine aşırı dökülme oldu ama burada ben kendime hatayı veriyorum
1. prp gibi klnik tedavilere gitmedim.
2. finasterid gibi güçlü ve onay almış bir ilaç kullanmaktan çekindim (finasteride %60 %70 oranında dht baskılıyor, cüce palmiye %30'larda şahsen geri gelen dökülmeden endişeli değilim kullandığım takviyede bariz değişiklik var kutu tat, yüksek ihtimalle formül değişti benim gibi 3 4 kişinin şikayetini okudum son aydaki aldıkları kutuda dökülmeler yaşamışlar.)