• 18-07-2024, 15:01:48
    #1
    Selamın aleyküm dostlar,
    İPhone 15 Pro satın aldım ama ön kamerada pikselleşme sorunu var bu sizde de var mı? Ön gösterimde güzel fakat resmi çektikten sonra kalite bozuluyor
  • 18-07-2024, 15:03:59
    #2
    serinin en kötüsü 15 diyebilirim sürekli kronik sıkıntılar çıkıyor aldım 1 ay sonra satıp 14 proya geçtim
  • 18-07-2024, 15:05:21
    #3
    Fridibuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serinin en kötüsü 15 diyebilirim sürekli kronik sıkıntılar çıkıyor aldım 1 ay sonra satıp 14 proya geçtim
    Ön kamera dışında sorun göremedim ama ön kamera sorunu da baya belli bir sorun
  • 18-07-2024, 15:06:28
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön kamera dışında sorun göremedim ama ön kamera sorunu da baya belli bir sorun
    ilerleyen zamanlarda daha fazla sorun çıkaracak umarım çıkarmaz ama bende batarya ön kamera ve ısınma sorunu vardı
  • 18-07-2024, 15:12:29
    #5
    bende hiçbir sorun yok.
  • 18-07-2024, 15:18:00
    #6
    15 Pro kullanıcısıyım, bende de bir sorun yok
  • 18-07-2024, 15:31:24
    #7
    Fantomex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende hiçbir sorun yok.
    rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 Pro kullanıcısıyım, bende de bir sorun yok
    Bende fotoğraf çekmeden kamerada güzel fakat çektikten sonra ufakta olsa bozulma oluyor renklerde vs mümkünse ön kamera ile çektiğiniz fotoğraf pm atabilir misiniz?
  • 18-07-2024, 15:38:17
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende fotoğraf çekmeden kamerada güzel fakat çektikten sonra ufakta olsa bozulma oluyor renklerde vs mümkünse ön kamera ile çektiğiniz fotoğraf pm atabilir misiniz?
    ben ileteyim bi karşılaştırın isterseniz
  • 18-07-2024, 16:15:26
    #9
    15 promax aldım kasma donma kamera rezalet herşeyi 1 haftaoldu 14 promaxden geçtim çok pişmanım