Fridibuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
serinin en kötüsü 15 diyebilirim sürekli kronik sıkıntılar çıkıyor aldım 1 ay sonra satıp 14 proya geçtim
Ön kamera dışında sorun göremedim ama ön kamera sorunu da baya belli bir sorun