• 18-07-2024, 14:52:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar, zamanında çekmiş olduğum bir kaç krediyi ödeyemediğimden 2 bankada icralık olmuştum çok şükür şuan durumları düzelttik ödedik.

    2 bankanın avukatları farklı 1 bankaya borcu ödedim direkt yarım saatte dosyayı kapattı

    Problemli sıkıntı olan ise diğerine de ödeme yaptım üzerinden 6 gün geçmesine rağmen dosyayı hala kapatmadılar. Dün aradığımda resmi tatile girmiştik hafta sonu 15 temmuz vs dediler 1-3 iş günü içerisinde dosyanızı kapatacağız dediler.

    Biri yarım saatte kapatırken diğeri neden 1-3 iş günü içinde kapatıyor? Ayrıca google’da arattığımda bu avukatlık bürosu hakkında baya bir şikayet olduğunu aylarca kapatmadıklarını ve borçlara faiz bindiğini yazmışlar.

    Bugün 3.iş günü whatsapptan yazdık hala neden kapanmadı diye cevap alamadım, eğer bugün bu dosya kapanmazsa ne gibi bir yol izlemem lazım? E devletten ödeme yaptığıma dair dekontu oraya da atayım mı (zaten avukata atmıştım) devletin resmi kurumunda kayıtlı kalsın ya da bende onları avukata mı vereyim?
  • 18-07-2024, 14:54:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, zamanında çekmiş olduğum bir kaç krediyi ödeyemediğimden 2 bankada icralık olmuştum çok şükür şuan durumları düzelttik ödedik.

    2 bankanın avukatları farklı 1 bankaya borcu ödedim direkt yarım saatte dosyayı kapattı

    Problemli sıkıntı olan ise diğerine de ödeme yaptım üzerinden 6 gün geçmesine rağmen dosyayı hala kapatmadılar. Dün aradığımda resmi tatile girmiştik hafta sonu 15 temmuz vs dediler 1-3 iş günü içerisinde dosyanızı kapatacağız dediler.

    Biri yarım saatte kapatırken diğeri neden 1-3 iş günü içinde kapatıyor? Ayrıca google’da arattığımda bu avukatlık bürosu hakkında baya bir şikayet olduğunu aylarca kapatmadıklarını ve borçlara faiz bindiğini yazmışlar.

    Bugün 3.iş gübü whatsapptan yazdık hala keden kapanmadı diye cevap alamadım, eğer bugün bu dosya kapanmazsa ne gibi bir yol izlemem lazım? E devletten ödeme yaptığıma dair dekontu oraya da atayım mı (zaten avukata atmıştım) devletin resmi kurumunda kayıtlı kalsın ya da bende onları avukata mı vereyim?
    Kesinlikle UYAP sisteminden evrak gönderin.
  • 18-07-2024, 14:54:45
    #3
    banka fekleri halloldu mu? parayı neye göre ödedin dosya hesabı yaptırdın mı?
  • 18-07-2024, 14:55:28
    #4
    iosayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banka fekleri halloldu mu? parayı neye göre ödedin dosya hesabı yaptırdın mı?
    Telefondan söyledikleri tutarı ödedim.
  • 18-07-2024, 14:56:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    barolar birliğine şikayet edin. sizden ödeme dekontunu ve avukatlık firmasını isteyecekler onlar bizzat avukatlık firmasını arıyor. Geçen sene Türkiye'deyken benimde aynı sorundan dolayı sıkıntım oluşmuştu barolar birliği ile görüştüm ve bilgileri ilettim hemen 30 dakika sonra whatsapp'tan geri döndüler dosyanız kapatıldı diye
  • 18-07-2024, 14:56:38
    #6
    icra dairesinden bizzat kapatılması gerek diye biliyorum.
  • 18-07-2024, 14:59:02
    #7
    3 gun once bende kapattım bana yardımcı oldular ıcra daıresındekı dosya masrafın parasınıda gönderdım onlar yardımcı oldu kapatmam için ordakı dosya masrafını ödemen lazım cok bısey degıl 30-50 lıra bısey
  • 18-07-2024, 15:01:07
    #8
    darkbelow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gun once bende kapattım bana yardımcı oldular ıcra daıresındekı dosya masrafın parasınıda gönderdım onlar yardımcı oldu kapatmam için ordakı dosya masrafını ödemen lazım cok bısey degıl 30-50 lıra bısey
    XXX.XXX olarak Ne tutar söyledilerse hepsini tek seferde ödedim bekliyorum
  • 18-07-2024, 15:02:47
    #9
    DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    XXX.XXX olarak Ne tutar söyledilerse hepsini tek seferde ödedim bekliyorum

    onlara ödedıgın para ayrı bıde icra dosyasındaki dosya masrafını ödemen lazım kı dosya kapansın ödedıgın yer zaten kapatıyor bilgi geçiyor temiz kagıdıda alıyorsun ama oradakı dosyayı kapatman lazım ufak mıktarlar ama ugrastırıyorlar işte