• 18-07-2024, 09:02:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Bi tanıdığım evde paketleme işi yapmak istiyor. Ben pek güvenemedim ama ön ödeme vs istemiyorlar. Eve ürün gönderiyorlar siz paketliyorsunuz. Bu sektör hakkında bilgisi olan var mı? Yapılır mı sizce?
  • 18-07-2024, 09:04:44
    #2
    Hocam çoğu kimse yapıyor bunu evde ama parası az sanırım.
  • 18-07-2024, 09:05:43
    #3
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çoğu kimse yapıyor bunu evde ama parası az sanırım.
    Paket başı 11₺ bence iyi hocam evde duran birisi için.
  • 18-07-2024, 09:05:56
    #4
    Boş vakit kaybı başka şeye kafa yorsa daha iyi BENCE
  • 18-07-2024, 09:08:17
    #5
    Hocam Bi ara paketleme işi adi altında papara hesabı actiriyorlardi bilginiz olsun.
  • 18-07-2024, 09:08:21
    #6
    en4loss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş vakit kaybı başka şeye kafa yorsa daha iyi BENCE
    Neden hocam?
  • 18-07-2024, 09:09:24
    #7
    en4loss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş vakit kaybı başka şeye kafa yorsa daha iyi BENCE
    böyle demeyin hocam. Böyle dedikçe insanlar miskinleşiyor. Sonra para yok diye ağlıyorlar.

    Arkadaş bak ne güzel düşünmüş paketleme işi yapsak diyor. Çalışmak istiyor. Çalışan adama saygı duyucaksın hocam.
  • 18-07-2024, 09:09:32
    #8
    _muzaffer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bi ara paketleme işi adi altında papara hesabı actiriyorlardi bilginiz olsun.
    Hmm tamam hocam teşekkürler 👍
  • 18-07-2024, 09:12:39
    #9
    incelemek lazım çoğu *********** oluyor.. buraya link atarsanız bakalım