Boş vakit kaybı başka şeye kafa yorsa daha iyi BENCE
böyle demeyin hocam. Böyle dedikçe insanlar miskinleşiyor. Sonra para yok diye ağlıyorlar.
Arkadaş bak ne güzel düşünmüş paketleme işi yapsak diyor. Çalışmak istiyor. Çalışan adama saygı duyucaksın hocam.