Merhaba arkadaşlar. Bi tanıdığım evde paketleme işi yapmak istiyor. Ben pek güvenemedim ama ön ödeme vs istemiyorlar. Eve ürün gönderiyorlar siz paketliyorsunuz. Bu sektör hakkında bilgisi olan var mı? Yapılır mı sizce?