Arabama birşey olurmu ?
9
●370
- 17-07-2024, 19:54:02İş arabası olarak kullandığımız doblonun çakmaklık kısmı kirlenmişti biraz bende temizliyim diye tornavidayı sokmamla kıvılcım cıktı . çalışan çakmaklık birdaha çalışmadı . arabaya bir zarar gelmemiştir değilmi ? valla stresten bittim ya şuan kapalı kapının önünde içim rahat değil birşey olurmu ? yarın erkenden elektirikçiye gideceğim
- 17-07-2024, 19:56:05Kısa devre yapmıştır hocam sakin olun sadece bir 5₺ lik sigorta yada kablosu değişir en kötü ihtimal çakmaklıl değişir
- 17-07-2024, 20:33:47Sorun olmaz hocam, ben de 1 yıl önce aynısını yaptım ve hala çalışmıyor
- 17-07-2024, 21:05:44Mesela yine sokun kıvılcım yoksa. Sigorta atmıştır değiştirin düzelir.
Stres yapmayın.
