• 17-07-2024, 19:54:02
    #1
    İş arabası olarak kullandığımız doblonun çakmaklık kısmı kirlenmişti biraz bende temizliyim diye tornavidayı sokmamla kıvılcım cıktı . çalışan çakmaklık birdaha çalışmadı . arabaya bir zarar gelmemiştir değilmi ? valla stresten bittim ya şuan kapalı kapının önünde içim rahat değil birşey olurmu ? yarın erkenden elektirikçiye gideceğim
  • 17-07-2024, 19:56:02
    #2
    Sigortası atmıştır korkacak bir şey yok
  • 17-07-2024, 19:56:05
    #3
    Kısa devre yapmıştır hocam sakin olun sadece bir 5₺ lik sigorta yada kablosu değişir en kötü ihtimal çakmaklıl değişir
  • 17-07-2024, 20:06:00
    #4
    Motor inecek
  • 17-07-2024, 20:10:57
    #5
    Sigoratsı atmıştır. Sigorta kutunuzda yedek sigorta vardır yoksa da bıçak sigorta veya mini bıçak sigorta olarak aracınızdaki ilgili sigortaya uygun amperde ve özellikte sipariş edebilirsiniz. Oto elektrikçi de büyük ihtimalle cüzi bir miktara değişir diye düşünüyorum.
  • 17-07-2024, 20:27:31
    #6
    kaanbas06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motor inecek
    şakacı 🤣
  • 17-07-2024, 20:31:26
    #7
    Sigortası atmıştır. Şase yapıp kısa devre yapmıştır.
    Basit bir bıçak sigorta ile çözülebilir. En kötü senaryo direkt çakmaklık değişimi ama sigortadır %99.

    Gelmiş geçmiş olsun.
  • 17-07-2024, 20:33:47
    #8
    💚 R10.NET 💚
    Sorun olmaz hocam, ben de 1 yıl önce aynısını yaptım ve hala çalışmıyor
  • 17-07-2024, 21:05:44
    #9
    Mesela yine sokun kıvılcım yoksa. Sigorta atmıştır değiştirin düzelir.
    Stres yapmayın.