İş arabası olarak kullandığımız doblonun çakmaklık kısmı kirlenmişti biraz bende temizliyim diye tornavidayı sokmamla kıvılcım cıktı . çalışan çakmaklık birdaha çalışmadı . arabaya bir zarar gelmemiştir değilmi ? valla stresten bittim ya şuan kapalı kapının önünde içim rahat değil birşey olurmu ? yarın erkenden elektirikçiye gideceğim