Polislik gelir mi ? 267TYT
20
●1.066
- 16-07-2024, 15:42:16Üyeliği durdurulduYerleştirme değil diğer taraf ortada tyt kısmında 250 olması lazım. Her yıl polislik için PMYO puanını açıklıyor. 250 veya 260 ham puan oluyor genellikle. Sen daha yerleştirme ile 260 zor almışsın. Ham puanın yani yerleştirme olmayan kısımdaki TYT puanın en az 250 olması gerekiyor. Tabi PMYO nun açıklayacağı puan da önemli. Ya 250 isterler ya da 260. Senin bu yıl imkansız girmen.