• 16-07-2024, 15:42:16
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Yerleştirme değil diğer taraf ortada tyt kısmında 250 olması lazım. Her yıl polislik için PMYO puanını açıklıyor. 250 veya 260 ham puan oluyor genellikle. Sen daha yerleştirme ile 260 zor almışsın. Ham puanın yani yerleştirme olmayan kısımdaki TYT puanın en az 250 olması gerekiyor. Tabi PMYO nun açıklayacağı puan da önemli. Ya 250 isterler ya da 260. Senin bu yıl imkansız girmen.
  • 16-07-2024, 22:41:18
    #20
    Bu puanla hiç bir şey gelmez , taban puan 250 olsada 400 puan yapan öğrencilerde başvuracak ve alımlar sınırlı olacak.
  • 16-07-2024, 22:50:28
    #21
    polislik ham puan ile alım yapıyor hocam ham puan 300 olmadan malesef çok zor