• 16-07-2024, 14:24:00
    #10
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ham ne oluyor hocam 267 olan ham değil mi bilmiyorum da
    Y-TYT değil solda kalan TYT puanı ham olan
  • 16-07-2024, 14:24:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    batuhankuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Y-TYT değil solda kalan TYT puanı ham olan
    230 o :/
  • 16-07-2024, 14:25:31
    #12
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    230 o :/
    Bu senenin daha açıklanmadı ama son senelerde genelde 250-240 civarından alım yapılıyor belki şansına düşerse
  • 16-07-2024, 14:25:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    batuhankuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu senenin daha açıklanmadı ama son senelerde genelde 250-240 civarından alım yapılıyor belki şansına düşerse
    şansıma 231 e falan düşer ya 😅
  • 16-07-2024, 14:26:33
    #14
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şansıma 230 a falan düşer ya 😅
    Hayırlısı olur hocam umarım
  • 16-07-2024, 14:37:58
    #15
    Şu efsane geldi aklıma


    https://www.youtube.com/watch?v=hpGSeeAgcHg
  • 16-07-2024, 14:44:41
    #16
    hıocam ham puanla alınıyor polislik en soldaki puanınız 250 üzeri ise mülakata hak kazanırsınız..
  • 16-07-2024, 14:47:40
    #17
    Erkeklerde 270 puan istiyor ham puan ise 250 mülakata ile 285+ puan ile çağırıyorlar.
  • 16-07-2024, 15:25:17
    #18
    Hocalarım her şehir aynı puanla mı alıyor tercih kısmı nasıl oluyor ve ataması vs. zor mu anlatabilecek biri var mı 380 puanım var tyt de ham