- Anakart: Asus Prime Z790-P
- İşlemci: Intel Core i7 14700F (Soket 1700, 14. Nesil)
- RAM: G.Skill 32 GB DDR5 RAM 5600 MHz
- Soğutucu: Asus Rog RYUO III 360 ARGB Fanlı, Sıvı Soğutucu
- SSD/HDD: Samsung 1 TB 990 PRO
- Güç Kaynağı: Asus Rog-Strix-1200G Aura80Plus Gold 1200W
- Ekran Kartı: Asus PROART GeForce RTX 4060 Ti OC 16GB
Bilgisayar topluyorum. Sizce Nasıl?
13
●432
- 15-07-2024, 14:55:07Arkadaşlar gündelik işler, video render, fotoğraf düzenleme, web-mobil kodlama ve yapay zeka çalışmaları için bir masaüstü pc toplamak istiyorum. Özellikler olarak başlangıçtakiler aşağıdaki gibi sonradan yükseltmeler de yapacağım. Sizce nasıl ve sizin farklı önerileriniz var mı? Düşüncelerinizi bekliyorum.
- 15-07-2024, 15:10:33Nurest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebilalofficialz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Anakart Asus ROG Maximus Z790 ile Asus Prime Z790-P arasında kaldım. İlerde ekran kartı, işlemci, ram, ssd yükseltme yapmayı düşündüğüm için anakartı baştan daha iyi mi alsam diye düşünmüyor değilim. Ama ikisi arasındaki fiyat farkı nerdeyse 3 kat o yüzden emin olamadım. Bir de ASUS mu MSI mı? MSI karşılıklarına da bakayım mı? Yoksa ASUS daha mı iyidir?bturaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2024, 15:12:17Kasa öneriniz var mı? Bu özelliklere göre içine rahat sığsın ve sesi azaltsın istiyorum.PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2024, 15:16:21Benim kasam Be Quiet silent base 802. Ondan önceki Corsair 5000D Airflow idi.AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ikiside geniş kasadır. Tekrar alacak olsam aynılarını alırdım.