fena hayırlı olsun şimdiden
Anakartın modelinden, desteklediği ram model ve özelliklere göre seçim yapın 👌 buna dikkat etmezseniz ben gibi sorunlar yaşayabilirsiniz 😂 1 sene sonra gelen bios güncellemesiyle düzeldi sayılır.
Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Anakart
Asus ROG Maximus Z790 ile
Asus Prime Z790-P arasında kaldım. İlerde ekran kartı, işlemci, ram, ssd yükseltme yapmayı düşündüğüm için anakartı baştan daha iyi mi alsam diye düşünmüyor değilim. Ama ikisi arasındaki fiyat farkı nerdeyse 3 kat o yüzden emin olamadım. Bir de ASUS mu MSI mı? MSI karşılıklarına da bakayım mı? Yoksa ASUS daha mı iyidir?