Comnet memnun musunuz?
18
●512
- 14-07-2024, 11:17:42Acikcasi ben bir yillik aldigimda buraya paylasmistim, herkes kotulemisti, ama acayip ucuza denk gelmisti ve memnunum. Su ana kadar hic sorun yasamadim 3 ay oldu. Cogu sorun ISS degil altyapi yani direkt Turk Telekom ile alakali arkadaslar. Yillik 50 mbps su an cok uygun.
- 14-07-2024, 11:18:22maalesef teknik destekleri çok kötü. telefonla ulaşmak zaten mümkün değil. uygun fiyatlı diye geçmiştim ama farklı ISS'lere yöneleceğim gibi görünüyor.
- 14-07-2024, 11:20:02ne gibi bir problem yaratir hocam bu? bir iss de ip degismiyordu orasi comnet miydi acabamiracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2024, 11:21:50Aynen öyle ayda 1 anca ip degişiyor modem ac kapada ip degismiyorkuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konumda baglanma ucreti ve kesintisiz comnete gecmeyi anlatmistim belki isine yarar
https://www.r10.net/hediye-promosyon...dava-kodu.html - 14-07-2024, 11:25:34ip degismemesi baya kotu bir durum 😭miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2024, 11:26:00kesinti oldu 2 gün boyunca. destek taleplerine standart ototmatik cevaplarla yanıt veriyorlar. indirimli 1 ay bedava vs diyerek geçmeyin bence. bir de sürekli indirim mesajı atıp size toplu ödeme yaptırmaya caçısıyorlar. ben aylık ödediğim için sanslıyım. allahtan 6 ay 12 ay gibi ödeme yapmadım. istediğim zaman kurtulabileceğim.kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle