• 14-07-2024, 11:15:00
    #1
    TurkNet e gelen son zamdan sonra comnet e gecmeyi dusunuyorum kullananlar önerir mi memnun musunuz veya başka iss önerir misiniz?
  • 14-07-2024, 11:16:45
    #2
    6 aylık aldım 1 hafta oldu şimdilik hiçbir sıkıntı yok
  • 14-07-2024, 11:17:42
    #3
    Acikcasi ben bir yillik aldigimda buraya paylasmistim, herkes kotulemisti, ama acayip ucuza denk gelmisti ve memnunum. Su ana kadar hic sorun yasamadim 3 ay oldu. Cogu sorun ISS degil altyapi yani direkt Turk Telekom ile alakali arkadaslar. Yillik 50 mbps su an cok uygun.
  • 14-07-2024, 11:18:22
    #4
    maalesef teknik destekleri çok kötü. telefonla ulaşmak zaten mümkün değil. uygun fiyatlı diye geçmiştim ama farklı ISS'lere yöneleceğim gibi görünüyor.
  • 14-07-2024, 11:18:25
    #5
    Memnunuz tek problemi datacenter dandik ip tanimliyolar.
  • 14-07-2024, 11:20:02
    #6
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memnunuz tek problemi datacenter dandik ip tanimliyolar.
    ne gibi bir problem yaratir hocam bu? bir iss de ip degismiyordu orasi comnet miydi acaba
  • 14-07-2024, 11:21:50
    #7
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gibi bir problem yaratir hocam bu? bir iss de ip degismiyordu orasi comnet miydi acaba
    Aynen öyle ayda 1 anca ip degişiyor modem ac kapada ip degismiyor
    Bu konumda baglanma ucreti ve kesintisiz comnete gecmeyi anlatmistim belki isine yarar

    https://www.r10.net/hediye-promosyon...dava-kodu.html
  • 14-07-2024, 11:25:34
    #8
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle ayda 1 anca ip degişiyor modem ac kapada ip degismiyor
    Bu konumda baglanma ucreti ve kesintisiz comnete gecmeyi anlatmistim belki isine yarar

    https://www.r10.net/hediye-promosyon...dava-kodu.html
    ip degismemesi baya kotu bir durum 😭
  • 14-07-2024, 11:26:00
    #9
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gibi bir problem yaratir hocam bu? bir iss de ip degismiyordu orasi comnet miydi acaba
    kesinti oldu 2 gün boyunca. destek taleplerine standart ototmatik cevaplarla yanıt veriyorlar. indirimli 1 ay bedava vs diyerek geçmeyin bence. bir de sürekli indirim mesajı atıp size toplu ödeme yaptırmaya caçısıyorlar. ben aylık ödediğim için sanslıyım. allahtan 6 ay 12 ay gibi ödeme yapmadım. istediğim zaman kurtulabileceğim.