Acikcasi ben bir yillik aldigimda buraya paylasmistim, herkes kotulemisti, ama acayip ucuza denk gelmisti ve memnunum. Su ana kadar hic sorun yasamadim 3 ay oldu. Cogu sorun ISS degil altyapi yani direkt Turk Telekom ile alakali arkadaslar. Yillik 50 mbps su an cok uygun.