Anket Paranızı nerede değerlendiriyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 147
Paranızı nerede değerlendiriyorsunuz?
Altın
%27,21 (40 Oy)
Döviz
%7,48 (11 Oy)
Arsa, toprak
%8,16 (12 Oy)
Ticaret
%7,48 (11 Oy)
Pasif gelir
%2,72 (4 Oy)
Borsa, kripto
%32,65 (48 Oy)
Diğer..
%14,29 (21 Oy)
  • 13-07-2024, 13:57:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Güzel bir gün ve hafta dilerim hepinize.
    Gene merak uyandıran bir konu ile karşınızda duruyorum. Ayrıca konuya halka açık şekilde anket eklemiş bulunmaktayım, ona da katılır iseniz memnun olurum.



    Konu : Kazancınız az ya da çok olabilir. Babadan, atadan miras kalmış veyahut büyük emekler sonucu kazanç sağlamış olabilirsiniz. Peki bu kazancı,bu kazancın önemli miktarını ne şekilde koruyor ve arttırmaya çalışıyorsunuz ?
    Örneğin ticaret mi ? Borsa mı ? Ek bir işte çalışarak mı ? Toprak satın alarak mı ? Gibi gibi düşünebilirsiniz. Ayrıca seçtiğiniz yolu neden seçtiniz ? Örneğin cevap altın ise neden altın ?

    Katılan herkese teşekkür ederim şimdiden.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Arkadaşlar uzun vadeli düşünürseniz her zaman toprak alın yerleşim yerlerine yakın yerlerden şehir hiç fark etmez toprak alın

      Toprak üretimi olmayan bir şey olduğu için her zaman dövizden falan daha fazla kazandırır ama uzun vadeli düşüneceksiniz

      Toprak 1 numaradır
  • 13-07-2024, 13:59:05
    #2
    Borsada değerlendiriyorumda Değerleniyormu emin değilim (:
  • 13-07-2024, 14:00:24
    #3
    Hiç kimseden bir şey gördüğüm yok, kalmadı da.
    Olan paramı gezerek değerlendiriyorum ya da kullanıyorum diyebiliriz.
  • 13-07-2024, 14:01:29
    #4
    merdyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsada değerlendiriyorumda Değerleniyormu emin değilim (:
    Sanırım büyük düşüş döngüsü var son zamanlarda ? Peki ne yol izlemeyi düşünüyorsunuz negatif devam ederse ?
  • 13-07-2024, 14:02:37
    #5
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kimseden bir şey gördüğüm yok, kalmadı da.
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olan paramı gezerek değerlendiriyorum ya da kullanıyorum diyebiliriz.
    Yani günü veya ayı kurtarmak, sadece keyif almak gibi düşünebiliriz ? Ondan dolayı yatırımlık bir durumunuz yok anlaşılan.
  • 13-07-2024, 14:03:36
    #6
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [COLOR=initial]

    Yani günü veya ayı kurtarmak, sadece keyif almak gibi düşünebiliriz ? Ondan dolayı yatırımlık bir durumunuz yok anlaşılan.
    Yatırım için mezar düşünüyorum da bakalım.
  • 13-07-2024, 14:06:19
    #7
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatırım için mezar düşünüyorum da bakalım.
    Estağfurullah. Bir sitemli hâl gördüm sizde sanki. Umarım düzelir herşey.
  • 13-07-2024, 14:07:12
    #8
    Finansal okuryazarlık için takip etmenizde fayda var. Hepsinin cevabı videolarda

    www.youtube.com/@FinansOkuryazari
  • 13-07-2024, 14:08:03
    #9
    Eozcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Finansal okuryazarlık için takip etmenizde fayda var. Hepsinin cevabı videolarda

    www.youtube.com/@FinansOkuryazari
    Dediğiniz kanala bakacağım ama elbette fikriniz ve yorumunuzu da duymak isterim.