Güzel bir gün ve hafta dilerim hepinize.
Gene merak uyandıran bir konu ile karşınızda duruyorum. Ayrıca konuya halka açık şekilde anket eklemiş bulunmaktayım, ona da katılır iseniz memnun olurum.

Konu : Kazancınız az ya da çok olabilir. Babadan, atadan miras kalmış veyahut büyük emekler sonucu kazanç sağlamış olabilirsiniz. Peki bu kazancı,bu kazancın önemli miktarını ne şekilde koruyor ve arttırmaya çalışıyorsunuz ?
Örneğin ticaret mi ? Borsa mı ? Ek bir işte çalışarak mı ? Toprak satın alarak mı ? Gibi gibi düşünebilirsiniz. Ayrıca seçtiğiniz yolu neden seçtiniz ? Örneğin cevap altın ise neden altın ?
Katılan herkese teşekkür ederim şimdiden.
