Merhaba arkadaşlar.
Güzel bir gün ve hafta dilerim hepinize.
Gene merak uyandıran bir konu ile karşınızda duruyorum. Ayrıca konuya halka açık şekilde anket eklemiş bulunmaktayım, ona da katılır iseniz memnun olurum.



Konu : Kazancınız az ya da çok olabilir. Babadan, atadan miras kalmış veyahut büyük emekler sonucu kazanç sağlamış olabilirsiniz. Peki bu kazancı,bu kazancın önemli miktarını ne şekilde koruyor ve arttırmaya çalışıyorsunuz ?
Örneğin ticaret mi ? Borsa mı ? Ek bir işte çalışarak mı ? Toprak satın alarak mı ? Gibi gibi düşünebilirsiniz. Ayrıca seçtiğiniz yolu neden seçtiniz ? Örneğin cevap altın ise neden altın ?

Katılan herkese teşekkür ederim şimdiden.