real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç kimseden bir şey gördüğüm yok, kalmadı da.
real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olan paramı gezerek değerlendiriyorum ya da kullanıyorum diyebiliriz.
Yani günü veya ayı kurtarmak, sadece keyif almak gibi düşünebiliriz ? Ondan dolayı yatırımlık bir durumunuz yok anlaşılan.