• 11-07-2024, 01:18:24
    #10
    yerlileri tadını cıkarıyordur bu sene
  • 11-07-2024, 15:36:32
    #11
    Ben hem gümbette disko turu yapmıştım
    Hem de gümbette otelde tatile gitmiştim

    Full abaza keko dolu mekanları ve dışarısı
    Alanya merkez barlar sokağı ile birebir aynı

    Asla gidilmez bu iki yere hele ki sevgilinizle falan hayatınızın hatasını yapmayın 😀
  • 11-07-2024, 15:38:39
    #12
    Beter olsunlar keşke kazıkçı tüm işletmeler batsa.

    Giyim sektörü bi tshirt 500 tl , tatil 100-150 bin, dışarıda yiyeyim içeyim 2-3 kişi 1500-2000₺
  • 11-07-2024, 17:22:41
    #13
    Tek temennimiz tüm kazıkçı tayfanın batması.
  • 11-07-2024, 17:26:08
    #14
    yabancı turiste iş yapan tatil beldelerinin sonu bu olacak ekonomi böyle giderse. çünkü türk insanı cebinde 3 kuruş varsa da bazı şeylerden ödün vermez gider onu en pahalı yerde harcar döner 3 ay aç gezer ancak yabancı turistte böyle bir davranış olmadığı için bodrum'a gitse bile alır eline starbucks kahvesini dolaşa dolaşa içer oteline döner.
    zaten dikkat ederseniz bu sene iş yapamıyor diye adı çıkan yerlerin hepsi yabancı turist noktası, alaçatı esnafı gayet mutludur mesela çünkü turist profili yerli
  • 11-07-2024, 17:30:17
    #15
    Bodruma gitmeyi yıllar önce bıraktım. Sezonluk buram buram ter kokan barzo personeller. kazıkçı zihniyet. otellerin pisliği ve cabası.

    Marmaris içmeler daha güzel. Tabi barzolar her yerde. Bunlardan kurtulmak için üst düzey otellere, tatil köylerine gitmek lazım.