Bodruma gitmeyi yıllar önce bıraktım. Sezonluk buram buram ter kokan barzo personeller. kazıkçı zihniyet. otellerin pisliği ve cabası.

Marmaris içmeler daha güzel. Tabi barzolar her yerde. Bunlardan kurtulmak için üst düzey otellere, tatil köylerine gitmek lazım.