Nasıl Olmuş - Görev Sistemi Kayıt Programı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl Olmuş - Görev Sistemi Kayıt Programı
2
●
102
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Nasıl Olmuş - Görev Sistemi Kayıt Programı
10-07-2024, 17:21:45
#1
Nurest
SİZCE NASIL OLMUŞ. ne ekliyeyim
logları discord webhook özelliğiylede kayıt ediyor
10-07-2024, 17:22:57
#2
Misafir
gayet iyi hayırlı olsun
Nurest
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
10-07-2024, 17:23:42
#3
_Forbidden_
Güzel olmuş. Renk olarak button olarak geliştirilmeye açık. Başarılar dilerim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler