Anket Evlilik ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 281
Evlilik ?
Evet evlenmeli
%30,60 (86 Oy)
Bekarlık sultanlık
%48,75 (137 Oy)
Ne yapacağımı bilmiyorum.
%20,64 (58 Oy)
  • 10-07-2024, 01:58:29
    #37
    Kurumsal Üye
    Kişiden kişiye değişmekle beraber, kendi hayatımda, arkadaşlarımın hayatında, muhabbeti geçen ortamlarda gördüğüm kadarıyla çoğu kızlarda benim ailem öncelikli, onlarda var bizde niye yok, nispet gibi nedenlerden ötürü tatsızlık çok yaşanıyor.
    Günümüzde hayat çok zor ve pahalı. Bugün evlenmeye kalksanız ortalama bir düğün 700k civarında, olmazsa boşanırım kafasındaysanız 700k yı direk çöpe atmış sayın. Üzerine ömür boyu nafaka durumunu da göz ardı etmeyin.
    Eşler çalışıyorsa maddi özgürlükten dolayı, çalışmıyorsa para kazanmanın zorluğunu bilmediklerinden dolayı maddi huzursuzluk başlıyor. Birde yapabiliyorsanız öncelikle eş adayınızın ailesini tanımaya çalışın.

    Sorunlu olan tarafların erkek olduğunu düşünürsek genelde toplum/aile baskısıyla evlenmiş yada evde aradığı huzuru bulamayıp farklı konulara yöneldiğini görüyoruz.

    Özellikle aile ve toplum baskısı nedeniyle evlenmeyi düşünüyor, normalde böyle bir düşünceniz bulunuyorsa ağrısız başınızı ağrıtmayın derim.
  • 10-07-2024, 02:17:37
    #38
    para veya sağlam işin yoksa bu devirde evlenmemek daha iyi.
  • 10-07-2024, 02:51:40
    #39
    Doğru kadını bulmak önemli diyeceğim de "Doğru" "Kadın" yan yana olmuyor maalesef.
  • 10-07-2024, 03:11:14
    #40
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişiden kişiye değişmekle beraber, kendi hayatımda, arkadaşlarımın hayatında, muhabbeti geçen ortamlarda gördüğüm kadarıyla çoğu kızlarda benim ailem öncelikli, onlarda var bizde niye yok, nispet gibi nedenlerden ötürü tatsızlık çok yaşanıyor.
    Günümüzde hayat çok zor ve pahalı. Bugün evlenmeye kalksanız ortalama bir düğün 700k civarında, olmazsa boşanırım kafasındaysanız 700k yı direk çöpe atmış sayın. Üzerine ömür boyu nafaka durumunu da göz ardı etmeyin.
    Eşler çalışıyorsa maddi özgürlükten dolayı, çalışmıyorsa para kazanmanın zorluğunu bilmediklerinden dolayı maddi huzursuzluk başlıyor. Birde yapabiliyorsanız öncelikle eş adayınızın ailesini tanımaya çalışın.

    Sorunlu olan tarafların erkek olduğunu düşünürsek genelde toplum/aile baskısıyla evlenmiş yada evde aradığı huzuru bulamayıp farklı konulara yöneldiğini görüyoruz.

    Özellikle aile ve toplum baskısı nedeniyle evlenmeyi düşünüyor, normalde böyle bir düşünceniz bulunuyorsa ağrısız başınızı ağrıtmayın derim.
    Kadınlar kendi aralarında rekabete giriyor ve bu durumda yük gene evin damadına kalıyor haliyle. Zor işler gercekten.

    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para veya sağlam işin yoksa bu devirde evlenmemek daha iyi.
    İş ve para önemli ama devamlılık için karşılıklı iletişim, uyum ve hoşgörü lazım bence.

    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru kadını bulmak önemli diyeceğim de "Doğru" "Kadın" yan yana olmuyor maalesef.
    Her topluluk içinde iyiler ve kötüler muhakkak var. Nasıl ki hatasız kul olmaz, eksik arayan değil tamamlayan insanlar olmalıyız.
    Bu fikre katılmıyorum, hepsini yanlış ilan edersek haksızlık olur.
  • 10-07-2024, 03:31:04
    #42
    Değil mi ? 😅
    Madem evliler çok mutlu büyür sende tadına bak diyor 😉
  • 10-07-2024, 09:16:46
    #43
    en önemli şey her anlamda ekonomik özgürlüğü ele almaktır.

    evlilik bundan sonraki aşama olmalıdır.
  • 10-07-2024, 09:31:48
    #44
    Bekarlık sultanlık🌸

    Doğru evlilik yapanlarda sultanlığını yaşıyordur, onlarda sanırım şu kesimdir;
    •Kendilerine uygun doğru insanı bulanlar
    •Kadın/erkek ekonomik özgürlüğünü kazanmış olanlar
    •Ahlak/vicdan/merhamet/kültür/saygı/sevgi/sadakat bakış açıları örtüşen vs.. olan insanlarla birlikte bir hayat kuranlar..
    •Dengeli olanlar..
  • 10-07-2024, 09:54:20
    #45
    Hangi filmdi hatırlamıyorum ama Münir Özkül; Sen hiç kendi donunu yıkayan sultan gördün mü demişti.