• 08-07-2024, 16:08:31
    #1
    Avis'ten rezervasyon yaptım. KKB kısmını sorunsuz şekilde geçtim ve ödemeyi gerçekleştirdim.
    Ofise istedikleri kartlar ile gittiğimde ofiste araç vermeme ihtimalleri var mı?
  • 08-07-2024, 16:10:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yok hocam kkbyi geçtikten sonra bi problem yok daha önce kiraladım
  • 08-07-2024, 16:12:08
    #3
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avis'ten rezervasyon yaptım. KKB kısmını sorunsuz şekilde geçtim ve ödemeyi gerçekleştirdim.
    Ofise istedikleri kartlar ile gittiğimde ofiste araç vermeme ihtimalleri var mı?
    Kimlik, ehliyet ve adınıza kredi kartı olduğu sürece sorun yok.
  • 08-07-2024, 16:14:01
    #4
    Herhangi bir sorun olmaz
  • 08-07-2024, 16:14:31
    #5
    gokcemdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam kkbyi geçtikten sonra bi problem yok daha önce kiraladım
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlik, ehliyet ve adınıza kredi kartı olduğu sürece sorun yok.
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir sorun olmaz
    Teşekkür ederim hepinize, konuyu kilitliyorum.
  • 08-07-2024, 16:22:07
    #6
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avis'ten rezervasyon yaptım. KKB kısmını sorunsuz şekilde geçtim ve ödemeyi gerçekleştirdim.
    Ofise istedikleri kartlar ile gittiğimde ofiste araç vermeme ihtimalleri var mı?
    4 sefer kiraladim bir problem olmadi sadece sectiginiz arac yoksa ayni segmentte baska arac veriyorlar
  • 08-07-2024, 16:31:34
    #7
    Birde kredi kartınızda limit olsun dikkat edin ödeme haricinde bir miktar provizyon çekiyorlar. Araç teslim edildikten sonra iade ediyorlar. Avis sevdiğim bir firmadır.
  • 08-07-2024, 16:32:23
    #8
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde kredi kartınızda limit olsun dikkat edin ödeme haricinde bir miktar provizyon çekiyorlar. Araç teslim edildikten sonra iade ediyorlar. Avis sevdiğim bir firmadır.
    40 ve 20k limitlerim var yeterli olur herhalde
  • 08-07-2024, 16:33:27
    #9
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 ve 20k limitlerim var yeterli olur herhalde
    Olur hocam 4-5 ay önce 1.750 civarı birşey çekiyorlardı şimdi olsun olsun 2.5 felan çekerler.