Avis'ten rezervasyon yaptım. KKB kısmını sorunsuz şekilde geçtim ve ödemeyi gerçekleştirdim.
Ofise istedikleri kartlar ile gittiğimde ofiste araç vermeme ihtimalleri var mı?
Avis'ten daha önce araç kiralayan var mı?
8
●176
- 08-07-2024, 16:10:08Üyeliği durdurulduYok hocam kkbyi geçtikten sonra bi problem yok daha önce kiraladım
- 08-07-2024, 16:12:08Kimlik, ehliyet ve adınıza kredi kartı olduğu sürece sorun yok.ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2024, 16:14:31gokcemdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleVBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederim hepinize, konuyu kilitliyorum.SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2024, 16:22:074 sefer kiraladim bir problem olmadi sadece sectiginiz arac yoksa ayni segmentte baska arac veriyorlarALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2024, 16:32:2340 ve 20k limitlerim var yeterli olur herhaldesaqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2024, 16:33:27Olur hocam 4-5 ay önce 1.750 civarı birşey çekiyorlardı şimdi olsun olsun 2.5 felan çekerler.ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle